• Ik ga al een tijdje naar een psycholoog. En voor de volvende keer moesten mijn ouders en ik een vragenlijst invullen. Ik heb de lijst van mijn ouders gelezen en op de vraag: Belasten de moeilijkheden u of uw gezin? Hebben mijn ouders 'tamelijk' geantwoord.. En nu voel ik me vreselijk schuldig :(


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Nou, je gaat toch naar de psycholoog om dat juist te verbeteren? Meer kun je niet doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fluorescent schreef:
    Nou, je gaat toch naar de psycholoog om dat juist te verbeteren? Meer kun je niet doen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Fluorescent schreef:
    Nou, je gaat toch naar de psycholoog om dat juist te verbeteren? Meer kun je niet doen.

    Inderdaad, je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Fluorescent schreef:
    Nou, je gaat toch naar de psycholoog om dat juist te verbeteren? Meer kun je niet doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Fluorescent schreef:
    Nou, je gaat toch naar de psycholoog om dat juist te verbeteren? Meer kun je niet doen.


    comfort in c h a o s

    Fluorescent schreef:
    Nou, je gaat toch naar de psycholoog om dat juist te verbeteren? Meer kun je niet doen.


    Dit, en daarbij is het logisch, als er iets met je ouders is maak jij je ook zorgen om hen. Het is alleen een teken dat ze om je geven, daar hoef je je niet schuldig om te voelen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Je ouders hadden maar geen kinderen moeten nemen als ze niet belast wilden worden: dat doet ieder kind op de wereld, jij bent niet de enige. Mijn ouders vinden me zelfs een vreselijke lastpak (maar ze houden ook heel veel van me!).
    Don't worry, be happy ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!