• Mensen die alles illegaal van het internet halen, zoals films en muziek en series. Ik snap dat je niet voor alles wilt/kunt betalen, maar dan moet je maar wachten tot dat wel zo is. Er zijn mensen die heel hard aan die dingen hebben gewerkt en die willen betaald worden voor hun werk en dat gaat niet als iedereen alles illegaal download. Trouwens het is stelen. (cat)

    Jullie zijn allemaal dievegges. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 14:43 ]


    All was well.

    Lieverd, als ik iets gratis kan krijgen wat in de winkel 20 euro kost (een goede DVD) waarom niet?


    Rainbows on my staircase ~

    Ja doei. Als ik een film wil zien dan ga ik er niet €10,- aan uitgeven om er dan achter te komen dat het een misschien wel een flutfilm is. Weet je hoe snel ik blut zou zijn als ik mijn muziek en films zou kopen? Trouwens, mijn pa betaald voor het downloadprogramma hoor :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb genoeg geld daarvoor, maar fuck it. Ik download alles gratis. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Shockwave schreef:
    En toch doe ik het.
    PIRRRRATE.


    Only those who listen can hear

    Ik heb er ook een hekel aan dat mijn vader films zo nodig moet downloaden. Ik download ook wel eens muziek, want ik ga nu niet een heel album kopen voor een liedje dat ik goed vind, maar de meeste dingen koop ik zelf, ook de meeste albums.


    Ex astris, sciencia

    - download alles wat los en vast zit -
    Ik ben gewoon lui.
    Maar als je mijn GEKOCHTE dvdverzameling zou zien... Die maatschappijen hebben een goede aan mij hoor. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Astarte schreef:
    ik snap je punt maar één niet iedereen heeft er geld voor en twee ik ga dus echt niet wachten om een film te zien tot hij uit is op dvd als ik hem gewoon kan downloaden, sorry hoor.


    Smile and live.

    Chaperon schreef:
    Ik ga geen CD kopen voor 1 nummer of een DVD-box als ik niet weet of ik het leuk vind. Ik koop de CD's/DVD's van de mensen die ik echt heel goed vind. Ik kan het niet betalen, het is gewoonweg te duur.



    hier sluit ik me zwaar bij aan, anders had ik al zo'n 200 euro opgedaan aan series zoals gossip girl, oth, allemaal series die ik totaal niet leuk vond.

    en als ik een serie leuk vind, dan ga ik nadien toch wel op dvd gaan kopen, uit respect voor de acteurs en makers, maar als ik er niets aan vind laat ik het gwn zo.

    en cd's, ik ga al naar concerten enz, daar koop ik genoeg merchandise, en als ik de cd echt leuk vind koop ik hem ook. maar voor artiesten waarvan ik maar 1 lied leuk vind ga ik lekker downloaden, nem.

    en films, de leuke ga ik altijd in de bios zien, tenzij ze nergens bekijkbaar zijn, zoals bv love wedding mariage. of als ik echt níks van geld heb. Maar voor de rest ga ik genoeg naar de bios en theater en dans etc, en poezie. en het zijn meestal echt de films waar al te veel geld aan word uitgegeven terwijl ze qua kunst weinig voorstellen dat ik stream.


    stiekem zijn we allemaal grote stoute piraten (pirate)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mijn vader wil me geen albums laten kopen. Ik moet ze dus downloaden.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik doe 't beide. Als ik een album héél goed vind, dan schaf ik 'm aan 8) Zo niet... tja. Al download ik de laatste paar maanden nooit meer wegens de slechte kwaliteit.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het downloaden van muziek en films is nog steeds LEGAAL. Alleen mag je de muziek of de film NIET verkopen of verspreiden en de film mag je ALLEEN in huishoudelijke kringen bekijken.

    Games daarintegen zijn wel ILLEGAAL om te downloaden.

    Ja ik heb me hierin verdiept en ja ik download ook (bloos)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 15:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Shockwave schreef:
    En toch doe ik het.
    PIRRRRATE.


    Here & Now

    MoonWarrior schreef:
    Het downloaden van muziek en films is nog steeds LEGAAL. Alleen mag je de muziek of de film NIET verkopen en de film mag je ALLEEN in huishoudelijke kringen bekijken.
    Games daarintegen zijn wel ILLEGAAL om te downloaden.

    Ja ik heb me hierin verdiept

    Das ist richtig (nerd) Zolang je het maar niet verspreid


    "I shut my eyes in order to see.'

    Charlatan schreef:
    (...)
    Das ist richtig (nerd) Zolang je het maar niet verspreid

    Haar stelling in de begin post was fout, niet alles wat je download is illegaal. Daar moest ik dus even op in (nerd).

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 15:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik doe het zolang het nog legaal is.
    Ja, het downloaden van bestanden is legaal, je enkel het verspreiden ervan en het gebruiken van gedownloade programma's is illegaal.

    En als het stelen is? Waarom is het origineel dan nog steeds op dezelfde plek? Dus, stel je voor, je auto word gestolen, maar hij staat er nog steeds onaangeraakt, is het dan stelen?

    En ik vind betalen voor software nergens op slaan, vandaar dat ik elk programma download op mijn games na.