• Mensen die alles illegaal van het internet halen, zoals films en muziek en series. Ik snap dat je niet voor alles wilt/kunt betalen, maar dan moet je maar wachten tot dat wel zo is. Er zijn mensen die heel hard aan die dingen hebben gewerkt en die willen betaald worden voor hun werk en dat gaat niet als iedereen alles illegaal download. Trouwens het is stelen. (cat)

    Jullie zijn allemaal dievegges. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 14:43 ]


    All was well.

    nope, heb er absoluut geen probleem mee (bloos)
    die mensen zijn 9/10 keer toch stinkendrijk


    i put the fun in funeral

    Ik verklaar mezelf niet voor niks een piraat. (cat)
    Ik betaal alleen voor een cd als ik echt heel veel met de artiest heb en het album heel graag wil, anders ben ik toch echt van de moderne tijd. Die mensen verdienen overigens heus genoeg hoor. Wat denk je dat concerten opbrengen, t-shirts, fotoshoots, etcetera?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Downloaden is eigenlijk niet illegaal hoor. Wat wel illegaal is is de muziek en films op het internet zetten ^^
    Om eerlijk te zijn doe ik het ook, maar als ik een cd of film echt goed vind koop ik die wel. Want ik heb serieus al een paar miskopen gehad met dvd's waarvan ik dacht dat geweldig waren en toen ik ze bekeken had echt afschuwelijk waren. Dus ik vind 't eigenlijk wel handig.


    Live life limitless.

    Downloaden mag trouwens wel voor eigen gebruik, je mag alleen niet seeden in downloads en niet verkopen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Doe ik niet, arr! Pirate Bay!(pirate)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Basilisk schreef:
    Oké, ik geef toe, ik download muziek, maar albums zoals die van Lady GaGa of andere artiesten waar ik fan van ben, daar koop ik wel het album/de muziek van. En ik download films, maar als ik ze gekeken heb en ik vind ze goed, koop ik de dvd :Y).


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    *is op dit moment bezig een serie te downloaden*
    Je hebt helemaal gelijk (cat)


    -

    Downloaden is eigenlijk zo erg nog niet hoor. Het is het uploaden dat erg is. Trouwens heb jij nooit een film die op tv was opgenomen en die nu nog in je videokast ligt? Dat mag dan wel of wat? (Oke in principe nu wel, maar in die tijd stond er nog geen thuiskopievergoeding op, illegaal dus)


    Get outta my head!

    Mijn zus download veel, maar wij kopen ook veel gewoon in de winkel
    Alleen cd's doe ik niet kopen, te duur en ik luister nooit naar cd's


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als je het écht goed vond, dan koop je het (vind ik)! Ik download ook wel eens iets, maar als het crap is, da hoef ik het niet. Als je in een restaurant eet en het was walgelijk en zwart, dan hoef je ook niet te betalen!

    maar idd als je er echt van genoot, wees dan zo eerlijk om het te kopen! Als ze geen geld verdienen, kunnen ze geen nieuwe series maken!


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Basilisk schreef:
    Oké, ik geef toe, ik download muziek, maar albums zoals die van Lady GaGa of andere artiesten waar ik fan van ben, daar koop ik wel het album/de muziek van. En ik download films, maar als ik ze gekeken heb en ik vind ze goed, koop ik de dvd :Y).


    Food.

    Voordat je dan zo'n topic aanmaakt moet je wel ff de feiten checken, lol :W Downloaden is legaal, het verspreiden niet.

    Oh ja, btw, als ik voor al mijn muziek zou moeten betalen bijvoorbeeld. Een nummer via iTunes kopen kost 1 euro. Ik heb 4500 nummers. Denk je dat ik dat kan betalen ofzo :')
    Downloaden is ontstaan doordat al die prijzen van de cd's zo omhoog gingen.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 12:50 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    MU-HA-HA-HA-HA. -evil-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    TROUWENS!

    Je noemt mensen die downloaden allemaal dievegges. Dievegges zijn vrouwelijk. Ben ik plotseling een meisje geworden doordat ik dingen download of mag ik gewoon een dief zijn? :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Als ik een film maar één keer wil zien dan download ik hem en kijk ik hem. So what? Het is complete geldverspilling om een film te kopen waarbij je na de helft iets hebt van 'meh, niet leuk.', net als dat je niet een heel album voor één liedje gaat kopen. Dat deed ik vroeger al nooit, dus toen had ik de liedjes gewoon niet, en nu download ik ze. Big deal. Het wordt pas illegaal, zoals jij het noemt, het moment dat je het allemaal buiten huiselijke kring begint te verspreiden. Tot die tijd mag het gewoon.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 13:14 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.