• Duurt het om 5kilo kwijt te raken, en nog wel voldoende eet?

    Want 5 kilo mag er bij mij wel af :x


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Lang, met gezonder en normaal eten:Y)

    Srry ik het het verkeerd neer gezet :'x

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 17:52 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zulke topics mochten toch niet meer?

    Uhm lang denk ik lol


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Geen idee, ik ben zelf ook bezig met wat kilo's af te vallen, en ik eet verder gewoon gezond, en niet te veel.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Op TV gingen mensen elke dag trainen en die ene was bijna 12 kilo kwijt in 1 week.
    (En die gozer woog al 200 kilo ofzo, dus dan kan het bij jou vast ook sneller0
    Intensief gaan trainen en het is er zoaf ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Op TV gingen mensen elke dag trainen en die ene was bijna 12 kilo kwijt in 1 week.
    (En die gozer woog al 200 kilo ofzo, dus dan kan het bij jou vast ook sneller0
    Intensief gaan trainen en het is er zoaf ;p

    Dan gaat het bij haar toch niet sneller ? Want als je dik bent, val je meer af, geloof ik.


    None but ourselves can free our minds.

    Zulke topics zijn verboden hier


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lovefaker schreef:
    (...)
    Dan gaat het bij haar toch niet sneller ? Want als je dik bent, val je meer af, geloof ik.


    Volgens mij gaat het juist langzamer bij dikkere mensen, omdat hun minder lang kunnen trainen enzo.

    Waarom zijn zulk soort topics verboden? Tips geven om op een gezonde manier af te vallen is toch niet verboden? --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Prim schreef:
    Zulke topics zijn verboden hier


    Jawel, topics mbt je bmi en over wel of geen overgewicht volgensmij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Endure schreef:
    (...)

    Volgens mij gaat het juist langzamer bij dikkere mensen, omdat hun minder lang kunnen trainen enzo.

    Waarom zijn zulk soort topics verboden? Tips geven om op een gezonde manier af te vallen is toch niet verboden? --''


    Nee, maar topics over gewicht wel. En dit gaat tenslotte over afvallen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk dat als je gewoon gezond eet en af en toe hardloopt of fiets je wel binnen paar maanden het eraf is. Maar ik weet niet of het nodig is?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Square schreef:
    (...)

    Nee, maar topics over gewicht wel. En dit gaat tenslotte over afvallen. (:


    Wat is er mis met afvallen? --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Deze word zo gesloten.

    Dit heb ik gedaan, vorig jaar. Na twee weken resultaat:

    - Haal de suiker uit je thee (desnoods een zoetje)
    - Neem lichtere kaas.
    - Laat dat koekje bij de thee een keer liggen.
    - Eet wat meer groenten en doe wat minder rijst, aardappelen, macaroni etc.
    - Je hoeft niet overal zout op te doen
    - Probeer eens om tussen de middag geen brood maar een cracker, of yoghurt met fruit te eten.
    - Als je weet dat je een verjaardag hebt, mag je best een keer met je hand naar dat bakje nootjes, als je de dagen er voor en/of erna er maar weer extra op let.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het beste is dat je misschien naar een diëtiste gaat. Zij zal kunnen bepalen welk voedsel het beste is voor jou om gezond en vooral normaal af te vallen. Het is bij iedere persoon anders hoeveel je afvalt en hangt er ook van af wat je nog wél eet. (Ook dit kan een diëtiste jou vertellen.)

    Eigen ervaring, ben zelf ook bij een diëtiste en ik was 5kg kwijt in 1 maand, maar had wel vééél overgewicht, dus dan gaat het sneller.

    Aguamenti schreef:
    Lang, maar het is wel gezonder met normaal eten:Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.