• -deze relatie is over :W-

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 17:55 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    als die 'beste vriend' jou en je vriend met de dood heeft bedreigd, dan noem ik dat geen goede vriend, ik zou aangifte doen
    en als hij egt een goede vriend zou zijn, dan houd hij jouw vriendje geaccepteerd, buitenlander of niet, we zijn allemaal gelijk

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 16:25 ]

    Hmm ;/ lekkere vriend! Ik zou het eigenlijk niet weten.. Ik ben zelf ook voor Wilders, maar dit vind ik ECHT overdreven.


    To infinity and beyond •

    Heb je bewijs van die bedreigingen? Zoals mailtjes ofzo? En ook bewijs dat hij je een blauw oog heeft geslagen? Dan moet je naar de politie gaan. Een andere mening hebben kan, maar je bedreigen met de dood en slaan kan niet.
    En ik zou sowieso geen contact meer hebben met je 'beste vriend'.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Een van mijn vriendinnen heeft het ook meegemaakt, maar dan niet met cultuurverschillen, en was het haar lief. (Alleen was haar situatie nog erger.) Ik weet niet zeker wat ze gedaan heeft.
    Ik kan dus niet zeggen wat je kan doen, aangezien ik dit nog nooit heb gegemaakt, maar ik zou hetvolgende doen, je schrik niet aan hem tonen, als hij aan de deur is niet opendoen, hem ontwijken. Als hij je bedreigt naar de politie.


    comfort in c h a o s

    Barbiedoll schreef:
    Hmm ;/ lekkere vriend! Ik zou het eigenlijk niet weten.. Ik ben zelf ook voor Wilders, maar dit vind ik ECHT overdreven.


    (Be)lieve in (you)rself

    Illuminati schreef:
    Heb je bewijs van die bedreigingen? Zoals mailtjes ofzo? En ook bewijs dat hij je een blauw oog heeft geslagen? Dan moet je naar de politie gaan. Een andere mening hebben kan, maar je bedreigen met de dood en slaan kan niet.
    En ik zou sowieso geen contact meer hebben met je 'beste vriend'.


    Wat zij zegt !


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb mijn vriendin ook zo onder 'druk' gezet, maar ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar als ik jou was zou ik voor Mikhail kiezen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -steekt hand op-

    Maar bij mij was het nog niet zo erg.

    Ik ging met een jongen die uit kenia kwam. En eidereen had daar commentaar op. Hij kwam van een verkeerde stam,hij gebruikte me etc etc. Uiteindelijk heb ik de relatie met pijn in mijn hart uitgemaakt. en wrm omdat mensen hun klep niet konden houden.

    Laat je dat niet gebeuren meisje...

    Ik vind het echt zonde dat hij zijn naam veranderd heeft.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 17:25 ]

    Ben zelf ook in Rusland geboren & heb ook wel eens zulke dingen naar m'n hoofd gehad. Niet dat ik ze er wat aan kunnen veranderen dat ik hier woon ofzo. Maar als iemand dat tegen me zegt kan ie een klap voor z'n kanes krijgen hoor.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik snap wel hoe je je voelt. Ook al heb ik nog nooit zo iets heftigs meegemaakt. Ik heb wel eens moeten kiezen, tussen zoiets.

    Maar die vriend van jou... Tja. Dat mag zich geen vriend van je noemen. Bovendien... Hoezo buitenlands? Hij was twee toen hij hier kwam en half Nederlands.
    Daar is niks cultuurverschil aan, wat mij betreft, want hij heeft alleen maar Nederlandse kindertjes om zich heen moeten hebben gehad op school...
    Ik zou niet voor die 'beste vriend' kiezen. Blijf maar lekker bij je vriendje, want volgens mij kunnen jullie elkaars steun wel gebruiken (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Als hij jullie met de dood bedreigt moet je aangifte gaan doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    als die jullie bedreigd en je een blauw oog hebt ? ;o moet je naar de politie gaan ... (:
    zo een 'vriend' ben je beter kwijt dan rijk (;


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Die vriend van je zeggen dat hij naar de maan kan lopen en aangifte gaan doen bij de politie wegens meerdere malen/vormen van mishandeling en bedreiging. Afgaand op jou verhaal heeft hij je misschien wel zonder dat je het echt beseft(psychisch)mishandeld (?), omdat je overduidelijk dingen niet wil vertellen die hij gedaan heeft. Dat maakt verder niet uit maar besef je wel dat dat echt niet kan. Echt naar de politie gaan want dit kan echt niet.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 0:55 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat jammer, Mikhail vond ik net zo'n mooie naam. Ugh, ik heb een hekel aan mensen die voor Wilders zijn, iedereen kan toch in vrijheid zijn/haar geloof 'geloven'. Daar hoeven zij zich toch niet mee te bemoeien.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als die 'beste' vriend je vriend is, dan zou hij je allereerst niet zeggen dat je een keuze zult moeten maken tussen je vriend en hem.
    Je 'beste' vriend zal jou en je vriend moeten accepteren en anders heeft hij alleen zichzelf er maar mee.


    La credenza è una medicina contro il timore