• Hoi.

    Ik heb daarnet een blog gelezen, en ik ga nu wat over mij vertellen. Ken je het liedje Nobody's Home van Avril Lavigne? Zo voel ik me al 3 jaar. Ik ben niet mezelf.

    *Ik word fucking hard gepest
    *Thuis hoeven ze me volgens mij niet eens, ik zit altijd bij een vriendin (nu ook) en kom alleen 's avonds thuis.
    *Ik heb 3 goede vriendinnen en 2 vrienden in Real-Life, de rest is internet
    *Er zijn aardig wat mensen uit mijn leven weggehaald (oma, opa, ooms, tante, vriendin, neef)
    *Ik ben mijn beste vriendin kwijt geraakt door leugens van een ander
    *Ik snij in mezelf en heb wel is aan zelfmoord gedacht

    En nou wil ik geen medelijden, ik wil hier eindelijk is mezelf zijn! Scheld me maar uit voor aansteller, het kan me geen reet meer schelen, maar ik moest dit kwijt!

    Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Met mij is het ongeveer ook zo, ik heb ook maar 3 vriendinnen in RL, en een soulmate hiero :P
    nou zegt men pa dat ik niet lang meer achter de com mag, dat overleef ik niet :(


    I don't mind you keeping me on pins and needles...

    meis wat erg voor je!!! en waarom zou ik je uitschelden?? dat is helemaal niet nodig!! en ik heb wel medelijden met je meis!! super erg voor je!!
    xx R

    Wees dan jezelf ? als je iemand anders bent , weet niemand hoe de echt jij bent.
    Die 2 echte vriendinnen die je hebt is toch genoeg , meer heb je niet nodig.
    Het is toch beter om 1 super goedde vriendinte hebben dan 20 slechte ?

    meis (H)
    ik snap je punt ! =O maar ik weet nie egt wat ik voor je kan doen ! ik geloof in jou en ik lieft jou! <'33


    when words fail, music speaks.

    don't know what to say:S Behalve dat ik je niet zal uitschelden, ik snap niet wrm iemand dat zou doen:S


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    don't know what to say:S Behalve dat ik je niet zal uitschelden, ik snap niet wrm iemand dat zou doen:S


    Omdat ik wel vaker uitgescholden word.. =.=
    En ik het idee heb dat als je zo iets plaatst iedereen je een aansteller vind. Laat het ze zel fmaar is meemaken..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Zet er maar een slotje op, ik wou het gewoon even kwijt.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Het is goed dat je het zei.
    Ik hoop dat door mijn blog nu mensen beter gaan nadenken over hun echte ik.
    Misschien snappen mensen nu dat sommige mensen hier op Q het echt wel moeilijk hebben in RL!
    Nu gaan mensen misschien verder kijken dan hun neus!

    Ik sta je bij meisje!
    RESPECT<3

    Het is goed dat je het zei.
    Ik hoop dat door mijn blog nu mensen beter gaan nadenken over hun echte ik.
    Misschien snappen mensen nu dat sommige mensen hier op Q het echt wel moeilijk hebben in RL!
    Nu gaan mensen misschien verder kijken dan hun neus!

    Ik sta je bij meisje!
    RESPECT<3


    Veel mensen zeuren erover dat sommige zo een topic maken, maar die mensen hebben nooit gevoeld hoe moeilijk zoiets kan zijn...


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    respect kind!!
    maar onthoud er zijn altijd mensen die van je houden! ookal heb je daar geen idee van
    jij hebt teminste een BF ofzo wees daar blij mee! en geniet van de dingen die er nog zijn en kijk vooruit en niet achteruit en probeer zoveel mogelijk positief te blijven ookal is dat soms erg moeilijk ik weet het!
    sterkte meis!
    Xx(flower)


    Love is the world. And that's make my smile.

    hetzelfde mt mij

    ik ben me bf even kwijt geweest door leugens en roddels
    maar nu is het gelukkig weer goed.

    en ik heb ook nog gesneden.
    en ls ik depri ben zou ik het zo weer doen (A)
    donderdag was het bijna zover.


    maar vanaf nu kan niks me meer schele! <3