• Ik heb nu al heel lang hetzelfde kapsel, maar ik ben als de dood voor de kapper. Maar toch wil ik wat nieuws proberen voor na de vakantie en of jullie leuke ideeën hebben?
    Wat ik niet wil is kort haar of mijn haar in een totaal andere kleur verven.
    Dit ben ik nu:


    Van mezelf heb ik dus krullen en m'n haar is alweer een stuk langer dan op de 1e foto, de 2e foto is van nu en zo zit m'n haar nu dus.
    Dus kom maar op met de foto's/ideeën/zo houden.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 20:45 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ehheh, ik wil jouw haar. Als ik nu naar mn eigen haar in de spiegel kijk heb ik echt grote haat aan mijn krullen. De mijne zijn 30x zo erg ;$
    Je moet het zo houden! (;


    the greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.

    Wauw, ik vind je haar heel mooi zo! Als ik jou was geweest had ik het gewoon zo gehouden.
    Maar anders, kan je het misschien wat korter knippen? Of je vraagt om de voorkant een beetje rond om je gezicht heen te knippen, dat heb ik ook gedaan en - op de krullen na - lijkt m'n haar wel op het jouwe en dat staat wel leuk. Of anders een pony? Al lijkt me dat misschien wat zonde, aangezien het heel lang duurt voordat je dan weer wat anders kan doen..
    In elk geval succes ermee! Laat je weten wat er van is geworden?


    “Love is a contradiction.”

    Wauw. Je hebt echt mooie haren.


    To infinity and beyond •

    Ik vind jouw haar echt mooi!
    Maar, als je wat anders wilt, kan je misschien een schuine lok doen, een rechte pony kan ook.


    Food.

    Je haar is al mooi :3 Ik zou het niet veranderen...
    Misschien alleen de dode punten weg laten knippen en een beetje korter met laagjes, maar verder gewoon zo laten hoor.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Kalypso schreef:
    Zo houden Ö


    None but ourselves can free our minds.

    McGonnall schreef:
    Renée je haar is perfect.
    Cause gurl you are amazing just the way you areeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


    People change like the seasons - J. Cole

    MrsChartered schreef:
    Je haar is al mooi :3 Ik zou het niet veranderen...
    Misschien alleen de dode punten weg laten knippen en een beetje korter met laagjes, maar verder gewoon zo laten hoor.

    Over de dode punten heb je gelijk, maar dan is de helft van mn haar denk ik weg ;$ haha Omdat ik mn haar altijd gestijlt heb bijna 3 jaar lang is t nogal dood xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    RRR schreef:
    (...)

    Dankje, je hebt trouwens een geweldige signature :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Als je steil haar hebt wil ik wel ruilen!

    ik heb tussen de twee ;]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Jou haar is echt mooi ;o


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Junglebeat schreef:
    (...)
    ik heb tussen de twee ;]

    Ooh dat is ook wel goed!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jou haar is gewoon prachtig, ik zou er niets aan veranderen ;o


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Renée ik vind jouw haar zo mooi, niet veranderen hoor D:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 23:52 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.