• Zoals de titel al zegt, heeft er iemand een word-document van een verhaal met de volgende eisen ?

    Wat ik niet lees:
    - Tokio Hotel
    - Engelstalig
    - Voetbal
    - One Direction
    - Anime

    Wat ik wel lees
    - de rest

    Het liefst AN en géén smiley's.

    De reden waarom ik dit vraag :

    Ik mag niet altijd op deze computer, waar ik nu zit, en daarom wil ik verhalen kunnen lezen op mijn computer boven, zonder internet. En zeg nu niet dat ik dat hoofdstukje per hoofdstukje in word moet zetten, zou jij dat doen met een verhaal van 100 hoofdstukken ?
    Als ik je verhaal bij ben en ik het leuk vind heb je dus een abo bij

    Als je er een hebt, stuur dan een pb

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 12:57 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Als ik je nou een word document stuur met een afgemaakte verhaal maar ik heb hem nog niet op Q gezet, dan heb je er ook niks aan. (krul)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Als ik je nou een word document stuur met een afgemaakte verhaal maar ik heb hem nog niet op Q gezet, dan heb je er ook niks aan. (krul)


    maakt mij niet uit , hoor
    maar je moet niet als je niet wilt


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik had een verhaal, maar toen crashte mijn computer en was alles weg. Dag, dag 103 pagina's tekst. :') Sorry, ik heb niets voor je. Sinds die crash schrijf ik alleen maar korte dingen, omdat ik bang ben het weer allemaal kwijt te raken.


    wth.

    Ik heb mijn story wel in een Word-document, maar helaas, met mijn langzame internet denk ik niet dat het mogelijk is deze te uploaden -.-
    In elk geval veel succes!

    Edit: Ik weet wel dat Sodom haar story in Word heeft, want dat zag ik in haar topic, maar helaas is zij nu niet online en ik weet niet of ze 't wel zou willen sturen, dus misschien kan je dat even vragen?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 12:31 ]


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb de meeste van mijn stories in Words document, maar ik weet niet of ze je aanstaan, en ze zijn ook niet zo lang.


    comfort in c h a o s

    Ik heb een justin bieber verhaal dat grootendeels in word staat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ballad schreef:
    Ik heb mijn story wel in een Word-document, maar helaas, met mijn langzame internet denk ik niet dat het mogelijk is deze te uploaden -.-
    In elk geval veel succes!

    Edit: Ik weet wel dat Sodom haar story in Word heeft, want dat zag ik in haar topic, maar helaas is zij nu niet online en ik weet niet of ze 't wel zou willen sturen, dus misschien kan je dat even vragen?


    welk verhaal ? (ze heeft er 10)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik heb wel enkel twilight fanfics in word staan.
    Stuur me anders eens een PBtje.
    Kijk misschien eerst een op mijn profiel welk(e) verh(a)al(en) je graag wil lezen ;)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik heb wel verhalen, maar allemaal nog niet bepaald lang, dusja..


    Forever.