• Ik wil graag een eigen trailer maken.
    Ik heb er vele met foto's geprobeerd maar wil nu de moeilijkere kant op.
    Bewegende beelden.
    Hebben jullie enig idee waar ik trailers kan downloaden toevallig? (A)

    xo


    ' Nyctophilia '

    Gewoon van youtube halen. Je moet filmpjes downloaden van youtube en dan kan met deze site.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Thanks alot!
    x


    ' Nyctophilia '

    Grape schreef:
    Thanks alot!
    x

    Graaggedaan en nog een tip, als je windows moviemaker gebruikt kan je geen gif. afbeelgingen gebruiken, want in je filmpje bewegen die niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Graaggedaan en nog een tip, als je windows moviemaker gebruikt kan je geen gif. afbeelgingen gebruiken, want in je filmpje bewegen die niet.


    Maar kan ik dan wel gewoon die trailers gebruiken?


    ' Nyctophilia '

    Ik ga die site ook gebruiken ff abo nemen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    NYC schreef:
    (...)
    Graaggedaan en nog een tip, als je windows moviemaker gebruikt kan je geen gif. afbeelgingen gebruiken, want in je filmpje bewegen die niet.


    Eh, sorry, ze bewegen wel :')

    en windows moviemaker is het makkelijkst. mijn trailer is nog best goed geworden ;D


    Destroy what destroys you.

    LuckyOne schreef:
    (...)

    Eh, sorry, ze bewegen wel :')

    en windows moviemaker is het makkelijkst. mijn trailer is nog best goed geworden ;D


    Op welke site download je dan Gif.'s

    x


    ' Nyctophilia '