• Heee

    Ik vroeg me af wat jullie zouden doen op een eerste date met een jongen die je beter wilt leren kennen ^^

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 21:59 ]

    Dineren aka praten.
    Of andere dingen waarbij je moet praten, gelijk wandelen of fietsen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 21:57 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Een diner vind ik zelf het stomste wat je als eerste date (iedereen heeft natuurlijk een andere mening) kunt doen, charmant eten tussen je tanden en zo, ik vind het ook erg awkward. Ik zou zeggen thuis een filmpje kijken of gewoon lekker de stad in (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hem beter leren kennen... praten dus


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb zelf echt een grote hekel aan daten. Samen naar de film gaan of een hapje gaan eten? Daar wordt ik alleen maar zenuwachtig van. Meestal kies ik ervoor om in een comfortabele omgeving (zoals je eigen huis, of zijn huis) een film op de bank te kijken. Je voelt je meer op je gemak, er zijn meestal geen pottenkijkers en je kan makkelijker een gesprekje aanknopen. Tenminste, in mijn opinie, maar ik ben dan ook echt een grote zenuwpees als het op daten aankomt.

    + En inderdaad, zoals Kyle zegt: Samen de stad in gaan is ook leuk, als je liever buitenshuis bent.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 22:00 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zoals al gezegd is. Lekker de stad in


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kijk diep in zijn ogen en zeg op een Gollum-manier: "I want to know all your ssssecrets, precioussss."


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik weet niks over daten, maar ik zou het op een plek laten plaatsvinden waar weinig pottenkijkers zijn :3


    26 - 02 - '16

    Mijn eerste date was naar de film gaan. Best makkelijk. Je hoeft niet de hele tijd te praten en als je naar de film kijkt is er ook geen ongemakkelijke stilte :) Als je daarna toch wilt praten kan je er nog iets mee gaan drinken.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Ik ben eens gaan uiteten op een date, maar omdat ik een iets tragere eter ben, moest hij wel een beetje lang wachten tot ik klaar was en we verder konden praten. Bij een andere date waar hij me ook uitnodigde om samen iets te gaan eten, waren we wel aan 't praten tijdens het eten, maar dan wordt je eten snel koud en ja je moest telkens wachten tot de ander gedaan had met kauwen.. xD Daarom vind ik dineren ook niet zo'n goed idee.
    Naar de cinema is ook zo'n cliché, maar ik vind dat ook niet goed, omdat je tijdens de film niet tegen elkaar praat. Als je nog tijd maakt na de film, dan is het wel oké.

    Iemand anders heb ik uitgevraagd om samen met mij versiering voor kerstkaarten te kopen. We gingen dus bij een knutselwinkel langs en een boekenwinkel. Daarna zijn we in een openbare plek gaan zitten, dit was de McDonalds. :') En daar hebben we samen de kerstkaarten versierd en gezellig gepraat. Persoonlijk vond ik dat een awesome idee van mij. :Y)

    Het beste vind ik om gewoon iets te gaan drinken, op een rustig café.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rond deze tijd kun je ook gaan schaatsen met hem als ie het leuk vind (:


    “Don't cry because it's over, smile because it happened.”

    Schaatsen zou kunnen, inderdaad c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Idd schaatsen. En anders kan je bij je thuis ook gewoon iets leuks doen als bijvoorbeeld cake bakken. Ik zou geen film gaan kijken, want dan praat je nog niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Barnabas schreef:
    Kijk diep in zijn ogen en zeg op een Gollum-manier: "I want to know all your ssssecrets, precioussss."


    En als hij daarop afknapt, is hij niet je echte liefde: Want wie houdt er nu niet van Gollum?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Film/Uit eten lijkt me echt vreselijk. :'d
    Met films is het zo stil en ongemakkelijk en uit eten zal bij mij waarschijnlijk heel hard falen.

    Schaatsen klinkt geweldig :Y)


    wat was dit ookalweer

    Hangt er van af wat voor persoon hij is. Ik houd zelf van buiten zijn, dus ik denk een bos-/strandwandeling maken en daarna ergens iets warms drinken, zoals thee of chocolademelk. Er vanuit gaande dat hij ook van buiten zijn en natuur houd.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."