• Weet ik veel wanneer, volgens mij vorige week of zo, heb ik een topic gemaakt met daarin dat ik me zo verschrikkelijk kut voelde. Misselijk, steeds kokhalzen en zo. Nou, het is nog steeds niet over. Ik word er helemaal doodziek van. Ik kan niets meer, alles wat ik doe kost enorm veel energie en daarbij word ik er kotsmisselijk van. Ook heb ik constant een drukkend gevoel op mijn hoofd, en is mijn evenwichtsorgaan in de war (ik ben duizelig, licht in mijn hoofd etc). Ik kan niet meer normaal in de auto zitten, want dan ga ik écht over mn nek. Ik heb het tegen mijn moeder vertelt, mijn vader boeit het niet, en die zei: "Ja, we kijken het nog even aan. Maar ik ga geen andere huisarts zoeken." Mijn huisarts zit dus waarschijnlijk de komende twee weken nog in het buitenland.
    Ik ben verschrikkelijk prikkelbaar, aangezien ik al bijna twee weken nauwelijks fatsoenlijk heb geslapen. Ik lig tot 3/4 uur wakker, val dan in slaap en slaap dan zo diep dat ik 's ochtends met hoofdpijn wakker word. Ook wanneer ik opsta word ik verschrikkelijk misselijk. Ik eet nauwelijks meer, gewoon omdat het dan weer naar boven komt allemaal. Ik ben in minder dan twee weken tijd 2 kg verloren (oké, het moet er af, maar als nog).
    Ik wil gewoon weten wat het is, en ik moet gewoon mijn emotie kwijt kunnen. Ik ben het helemaal spuugzat. Ik zit nu echt te janken als een klein kind, omdat ik gewoon té emotioneel ben.
    Ik wil liever geen reacties als 'niet aanstellen', of 'zoek een andere huisarts/ga naar de huisarts', want dat kan dus niet. Ik wil gewoon weten wát het is.

    bedankt voor het lezen. (:


    Destroy what destroys you.

    Ik kan wel net doen alsof ik weet wat 't is, maar dat zal een dokter toch uiteindelijk moeten bepalen :'D Dat kunnen wij niet doen :Y) Misschien iets met je evenwichtsorgaan? Idk. Ik kan alleen maar gissen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Charlatan schreef:
    Ik kan wel net doen alsof ik weet wat 't is, maar dat zal een dokter toch uiteindelijk moeten bepalen :'D Dat kunnen wij niet doen :Y) Misschien iets met je evenwichtsorgaan? Idk. Ik kan alleen maar gissen.


    Dacht ik ook al, omdat ik ook steeds duizelig ben en bijna omval, maar mijn evenwicht is nooit goed geweest. ):


    Destroy what destroys you.

    Heb je ook last van je oren dan?


    "I shut my eyes in order to see.'

    LuckyOne schreef:
    (...)

    Dacht ik ook al, omdat ik ook steeds duizelig ben en bijna omval, maar mijn evenwicht is nooit goed geweest. ):


    o oké, want ik dacht aan vertigo, maar dan is het niet gewoon dat je de hele tijd moet kotsen,
    sterkte in ieder geval, ik vind het echt kut voor je!


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Charlatan schreef:
    Heb je ook last van je oren dan?


    Ik had begin van de week wel een drukkend gevoel op mijn rechteroor, alsof er water in zat...


    Destroy what destroys you.

    Advena schreef:
    (...)

    o oké, want ik dacht aan vertigo, maar dan is het niet gewoon dat je de hele tijd moet kotsen,
    sterkte in ieder geval, ik vind het echt kut voor je!


    De term wordt ook vaak gebruikt in de betekenis van hoogtevrees.

    Dat komt me wel bekend voor. Verder niet echt.


    Destroy what destroys you.

    Ik denk eigenlijk dat je misschien een fikse oorontsteking kan hebben. En toch raad ik je aan om naar de huisartsenpost bij het ziekenhuis te gaan, want dit is niet fijn voor jou en het is ook niet goed. Des te langer je er mee zit, des te erger het wordt en des te langer het duurt voordat het over is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    Ik denk eigenlijk dat je misschien een fikse oorontsteking kan hebben. En toch raad ik je aan om naar de huisartsenpost bij het ziekenhuis te gaan, want dit is niet fijn voor jou en het is ook niet goed. Des te langer je er mee zit, des te erger het wordt en des te langer het duurt voordat het over is.


    Serieus? Ik heb namelijk geen pijn aan mijn oren of zo. Alleen (zie reactie iets hierboven) een drukkend gevoel. Meer niet.


    Destroy what destroys you.

    Je bent flink ziek :') da's echt niet gezond!Ik zou ff naar het ziekenhuis gaan ook al is je huisarts er niet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LuckyOne schreef:
    (...)

    Serieus? Ik heb namelijk geen pijn aan mijn oren of zo. Alleen (zie reactie iets hierboven) een drukkend gevoel. Meer niet.


    Een drukkend gevoel is een indicatie van een oorontsteking en het veroorzaakt misselijkheid en hoofdpijn. Dus ja, de kans is groot dat je een oorontsteking hebt, maar het kan ook iets heel anders zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Aguamenti schreef:
    Je bent flink ziek :') da's echt niet gezond!Ik zou ff naar het ziekenhuis gaan ook al is je huisarts er niet.


    Het probleem is dat ik een nogal ongelovige moeder heb, omdat ik vaker 'ziek' ben. Ze wil niet geloven dat ik me zo ziek voel.


    Destroy what destroys you.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Een drukkend gevoel is een indicatie van een oorontsteking en het veroorzaakt misselijkheid en hoofdpijn. Dus ja, de kans is groot dat je een oorontsteking hebt, maar het kan ook iets heel anders zijn.


    Kan wel, even opzoeken.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb er geen idee van wat je hebt, maar ik vind het wel vaag dat je ouders niet met je naar de dokter willen. Heb je toevallig geen tante, oma, nicht,... die met je naar de dokter kan gaan? Want eerlijk, als je al meer dan een week zo ziek bent zal het niet vanzelf overgaan. -denk ik


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Thunderwitch schreef:
    Ik heb er geen idee van wat je hebt, maar ik vind het wel vaag dat je ouders niet met je naar de dokter willen. Heb je toevallig geen tante, oma, nicht,... die met je naar de dokter kan gaan? Want eerlijk, als je al meer dan een week zo ziek bent zal het niet vanzelf overgaan. -denk ik


    Ik heb dit al meer dan drie weken...
    En nee, helaas, iedereen woont ver weg, de familieleden die ik echt mag.


    Destroy what destroys you.

    LuckyOne schreef:
    (...)

    Ik heb dit al meer dan drie weken...
    En nee, helaas, iedereen woont ver weg, de familieleden die ik echt mag.


    3 weken? o.0
    En jouw ouders willen nog niet met jou naar de dokter? Mag ik jouw ouders een klein beetje raar en onverantwoordelijk vinden? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'