• Guys,

    Heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties en tips! Ik heb er heel veel aan, het is heel belangrijk voor mij! Ik wil eigenlijk nog een nieuwe cover op YouTube gaan zetten, maar ik heb geen idee welk liedje. Dus vraag ik jouw hulp. Let even op:

    - Past het liedje bij mijn stem?
    - Is de hoogte goed?

    Heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties!

    xoxo

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 21:49 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Wauw jij kan echt goed zingen.

    Het is goed, maar ik heb persoonlijk een hekel aan het liedje. Ik vind dat als iemand anders het dan Bruno Mars zingt, dat het een beetje raar klinkt. Dat komt omdat het couplet zo raar is om te zingen. Ik zou gaan voor een wat makkelijker liedje. Het is wel mooi hoor, hihi. (: Rockon!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nou, ik weet neit veel van zingen enzo dus tips heb ik niet, want voor mij was het geweldig ^^' *Gaat nog eens luisteren*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    wow. Ö


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Awh, bedankt iedereen!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik vind het heel mooi klinke, je hebt wel een fijne stem om naar te luisteren. Alleen, misschien ligt het aan mij, maar dat begin (Easy come, easy go) vond ik een beetje raar klinken. Alsof het eigenlijk niet bij het liedje hoorde. Beetje vaag uitgelegd, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

    Je stem klinkt vrij goed, maar misschien is het liedje niet helemaal geschikt voor jou omdat Bruno Mars zo'n speciale, herkenbare stem heeft.

    ps: Het is 'vind jij', het viel me op en ik kan het niet laten om zoiets te zeggen. :p


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Celestial schreef:
    Wauw jij kan echt goed zingen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    ik vind het echt goed!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Moet ik nog een nieuw filmpje erop zetten?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    jij kan goed zingen inderdaat(:
    aargh ik krijg altijd kippenvel van dit lied omdat het me aan mn ex doet denken
    oke ik ben raar
    aargh ik wou eerst ook op zangles maar toen mocht het niet van mn ouders :((


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Misschien dat het aan mij ligt, maar misschien iets duidelijkere uitspraak... Je Engels klinkt wel goed, maar soms is het alsof je niet helemaal goed articuleert.

    Maar dat kan aan mij liggen!

    Je zingt wel heel erg goed, hoor!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wow je zingt echt goed ;ó


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chronicle schreef:
    Moet ik nog een nieuw filmpje erop zetten?


    JAAAAAA!

    Je kan echt mooi en goed zingen!!(Y)

    chapeau


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.