• Members of the WAG-gang

    Atelophobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Release - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Reduce - Elena - WAG van David Villa.
    Bailarina - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Chaperon - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Charmer - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Discography - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Grint - Amber - WAG van Lionel Messi.
    HazzaStyles - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 21:27 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Euhm jha bont en blauw, kan zich niet bewegen, als ze recht zit draait ze weg. Allemaal die cateders voor inwendige bleodingen. Maar mijn meme heeft iets aan haa rbloed dat ze heel snel dood kan bloeden. Euhm nu moeten ze ook haar hart en bloe din orde krijgen, want als haar bloed niet goed is werkt haar hart niet goed. Maarja als ze niet recht kan zitten, dan gaat ze uiteindelijk niet meer kunnen ademen enz. Haar schouder weten we nog niet wat er mee is. Maar als ze nu iets simpel bij krijgt kan ze dood gaan. En Papa is er bang voor, daarom dat ik nu ook bang ben.


    Tears are words the heart can't say.

    Bont & blauw is het minst erger. Die bloedingen zijn gevaarlijk, maar ze kunnen haar altijd nog extra bloed geven van een donor. Haar schouder is nu ook niet zo belangrijk. Haar hart dat is belangrijk. Maar ze is veilig in het ziekenhuis, die mensen weten wat ze doen. En als ze denken dat iets gevaarlijk voor haar kan zijn, als het griepvirus dan mogen jullie waarschijnlijk niet meer bij haar komen zonder mondkapje, dat was bij mijn oom ook.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Njha dan nog. De angst dat ze dood gaat blijft altijd. En bloed heeft ze 2/3 zakken gekregen. Maar ze zijn bang dat ze nog iets ontdekt hebben en nu worst er constant bloed getrokken. Vannacht 4 keer zelf. En ze blijven maar nieuwe oderzoekn doen, dus ik vertrouw het nog niet helemaal.


    Tears are words the heart can't say.

    Maar ze mag zich nu echt laten gaan, want dan komt het niet goed. Papa zegt het zelf, de dokters ook...


    Tears are words the heart can't say.

    HazzaStyles schreef:
    Maar ze mag zich nu echt laten gaan, want dan komt het niet goed. Papa zegt het zelf, de dokters ook...


    Huh?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat ze niet mag opgeven, dat ze moet vechten en zich niet mag laten gaan als dat het haar niet meer kan schelen.


    Tears are words the heart can't say.



    Misschien kan dit je ietsiepietsie opvrolijken?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    HazzaStyles schreef:
    Dat ze niet mag opgeven, dat ze moet vechten en zich niet mag laten gaan als dat het haar niet meer kan schelen.


    Opgeven is zwak, tenminste dat heb ik zo geleerd en zelf uiteindelijk ook ervaren. Ze heeft mensen die van haar houden dus waarom zou ze opgeven? Dan breekt zoveel harten van mensen die om haar geven, dat doet ze heus niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik hoop het


    Tears are words the heart can't say.

    Ik was Phantomrider van de live dvd aan luisteren en an het schrijven en ik begon gewoon te huilen.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik huil heel veel als ik schrijf. Maar als je het nu niet trekt om te schrijven moet je het niet doen, meis (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik wil he tovergetypt hebben. Ook al kost het me zo veel omdat het ne tover de dood gaat.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik voel me echt Hayley uit dat dat verhaal nu.


    Tears are words the heart can't say.

    Stop er dan ook mee. Nu doe je jezelf alleen maar pijn en dat is het niet waard!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    HOHOOOOOOOI!
    Oeh Nikki je hebt een abo op mijn btr verhaal (wbw)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus