• Ik ben eens benieuwd wie er hier dansers zijn van Q zijn.

    zo ja,
    Hoelang?
    Hoeveel?
    Welke stijl?

    Ik dans al 9 jaar lang 8 uur in de week 4 uur modern, 2 uur jazz, één uurtje techniek training en één uurtje hiphop. No way dat ik zonder zou kunnen want ik wil vanaf volgend jaar op school ook dans gaan volgen. Normaal zou ik al gestopt moeten zijn voor mijn knie, maar ik kan het gewoon niet.(nerd)


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik heb 6 jaar lang gedanst, stijldansen, maar ben gestopt omdat het niet meer samenging met school ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik doe het niet, maar hiphop lijkt me wel wat. Maar dan zou ik moeten stoppen met basketbal.

    Tien jaar
    Maar een uurtje in de week.
    Jazz, maar ik ga binnenkort ook wss hiphop doen.


    Me so good.

    Ik heb 2002 t/m 2007 showdance gedaan


    Life is hard and then we die

    Jep.
    Ik dans al bijna 14 jaar, sinds mijn derde tot mijn veertiende klassiek ballet, professioneel.
    En nu anderhalf jaar stijldansen. Vanaf Januari ga ik ook wedstrijden dansen.
    En tussendoor heb ik verschillende soorten gedaan. Maar nooit lang of zo.
    Ik train nu minimaal 3 uur in de week, soms ook 4/5 uur.
    Anderhalf uur normale 'les'. Anderhalf uur Ballroomtraining. En soms ook nog 1/2 uurtjes Latintraining.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 22:12 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik dans sinds vorig jaar 1 uur in de week. (Niet zo veel, I know)
    Mijn stijl is Hiphop en zit al in de demo groep. (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    ik had een jaartje streetdance gedaan en een half jaartje zumba.

    streetdance was gestopt want er waren te weinig mensen.
    Zumba ben ik meegestopt want ik ga niet als enige 17 jarige tussen 20/30 jarige XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb vroeger 4 jaar ballet gedaan en dan af en toe een jaartje kinderdans/ jeugddans.

    Even kijken... Van mijn zevende tot en met mijn twaalfde heb ik aan jazz-dans gedaan. Ik mis het soms wel, maar school is echt te druk. O.O


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb een aantal jaren aan jazz gedaan, totdat mijn dansgroep opgeheven werd :')
    Wel jammer, ik had best nog door willen gaan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb zo'n 5 of 6 jaar klassiek ballet gedaan, eerst 1 uur in de week en later twee, daarna nog een jaar streetdance.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een jaar of 5 jazzballet gedaan, maar ik ben gestopt omdat ik de groep niet leuk meer vond. Nu dans ik alleen nog tijdens het uitgaan :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ga over een jaar, in juni of juli op dansen(yeah) Moet eerst mn hockeycompetitie afmaken, zit al 8 jaar op hockey, maar ik ga eindelijk de stap maken. Dansen is echt een verslaving van me, maar heb het altijd al onderdrukt, omdat ik al zo lang op hockey zit. Toch ga ik nu op dansen, want hockey vind ik gwn niet boeiend meer.

    Wrs ga ik op modern en hip-hop. :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik zit niet mer op dansen. Heb wel gezeten.
    Ik deed alle stijlen een beetje, maar het meest streetdance, hiphop, breakdance. En nu wil ik alleen nog maar een beetje regeaton -weet niet of ik het goed heb gespeld- hip hop zeg maar. Naja, ik dans zelf nog wel heel veel, alleen ik zit niet op les.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 22:34 ]

    Ik heb vroeger gedanst, maar daar ben ik mee gestopt na 1 jaar.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"