• ik wordt op school altijd nageroepen dat ik lelijk ben, wat mij een heel laag zelfbeeld gaf en mijn zelfvertrouwen zo naar beneden haalde, dat ik een makkelijke prooi werd voor pesters... nu ben ik alweer een jaar verder en binnekort start school weer... ik ben eerlijk gezegd bang om te gaan... dus ik heb een vraagje... ben k egt zo lelijk? want geen enkele pester kent mij persoonlijk of heeft bij mij in de klas gezeten, een andere reden om mij klein te krijgen kan ik niet bedenken ...


    this is me

    Je bent niet lelijk. Je moet juist trots zijn op jezelf omdat je prachtig bent! You go, girl! Die pesters zijn diep van binnen hartstikke onzeker en door jouw te plagen denken ze die onzekerheid te verbergen!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Chronicle schreef:
    Je bent niet lelijk. Je moet juist trots zijn op jezelf omdat je prachtig bent! You go, girl! Die pesters zijn diep van binnen hartstikke onzeker en door jouw te plagen denken ze die onzekerheid te verbergen!


    tnx (H)

    Nee: Je bent anders. Je draagt (denk ik) andere kleren dan andere mensen op school, en je hebt een andere stijl, dus voor hen ben je emtteen 'lelijk'. Dat denk ik tenminste, want ik draag zelf zulke dingen zoals jij op die foto, en ik heb dit ook gehad. probeer mensen te vinden emt dezelfde stijl als jij, ent rek je er niets van aan.
    Anders is niet lelijk


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tuurlijk ben je niet lelijk (: Maar doordat wij alleen zeggen dat jij mooi bent, kom je er nog niet bovenop. Je moet vanuit jezelf uitstralen dat je er ook mag zijn, want dat mag je! Laat ze niet over je heen lopen. Kom voor jezelf op.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind jou knap. (:
    En je kledingstijl is awesome.
    Je moet je niks van die mensen aantrekken hoewel ik weet dat het soms moeilijk kan zijn.

    dank jullie allemaal ^^ ik probeer erbovenop te komen, maar ik moet vrienden hebben, en niemand gaat om met een gepest iemand >.<
    en niemand is zoals ik ... maar ik ga ervoor !
    (H)

    Meis, natuurlijk ben je neit lelijk. Maar het feit dat je erg onzeker bent en daarbij jezelf ook nog een beetje emolike kleedt, is natuurlijk voor veel jongeren een extra aanleiding om je te gaan pesten, hoe triest dat ook is. Ik zeg niet dat je jezelf moet gaan veranderen, (want degenen die zichzelf blijven komen er uiteindelijk sterker uit dan wie dan ook) maar ik denk dat dat de reden is.

    Nou kun je er voor kiezen jezelf wat meer mainstream te kleden zodat ze je daar niet meer op kunnen pakken, maar je kunt natuurlijk ook je bek opentrekken als ze weer eens wat zeggen. Want je mag er zijn, net als ieder ander. Zoek anders eens naar vriendinnen in een andere klas? Schraap al je moed bij elkaar, en spreek eens iemand aan die je wel aardig lijkt? Vriendschappen ontstaan nooit vanzelf, daar moet je echt zelf wat voor doen.

    Heel veel succes meid <3


    ars moriendi

    Komt me heel bekend voor, dat zeiden ze ook altijd tegen mij, vroeger. Maar ik ben echt heel eerlijk. Jij bent niet lelijk. Wie bepaald überhaupt of je lelijk bent. Toch zeker zij niet?
    Je bent een heel mooi meisje, en ik hoop dat je dat zelf ook gaat inzien. Het is trouwens wel zo, hoe zelfverzekerder je bent, hoe mooier je bent! Je straalt dan meer uit. Heel veel succes!

    <3


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Je bent een mooi meisje, zoals ik het nu kan zien. Je hebt andere soort kleding aan dan, neem ik aan, de meisjes bij jou op school. Dit maakt je anders en dat vinden dat soort mensen altijd al gauw lelijk. Dit betekent niet dat jijzelf lelijk bent, maar ze vinden jullie kledingstijl waarschijnlijk niet mooi. Niks van aantrekken. Als iemand mij lelijk of niet knap ofzo iets noemt, denk ik altijd: 'Kijk eerst naar jezelf.' Het klinkt heel stom misschien, maar het helpt echt. Daardoor halen ze me niet zomaar naar beneden. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind je niet lelijk. (:


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Nee I disagree with them, alleen de eyeliner vind ik een beetje slordig gedaan. Naar mijn smaak mag het iets strakker, benadrukt ook je wenkbrauwen.
    Like this, bijvoorbeeld:


    En ik denk dat je overigens meer gepest wordt om het feit dat je je alternative kleedt, dat gedonder krijg je altijd :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Escritura schreef:
    Nee: Je bent anders. Je draagt (denk ik) andere kleren dan andere mensen op school, en je hebt een andere stijl, dus voor hen ben je emtteen 'lelijk'. Dat denk ik tenminste, want ik draag zelf zulke dingen zoals jij op die foto, en ik heb dit ook gehad. probeer mensen te vinden emt dezelfde stijl als jij, ent rek je er niets van aan.
    Anders is niet lelijk


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    C18 schreef:
    Nee I disagree with them, alleen de eyeliner vind ik een beetje slordig gedaan. Naar mijn smaak mag het iets strakker, benadrukt ook je wenkbrauwen.
    Like this, bijvoorbeeld:


    En ik denk dat je overigens meer gepest wordt om het feit dat je je alternative kleedt, dat gedonder krijg je altijd :]


    ik vind je niet lelijk zelfs knapper dan mezelf
    maarja ik denk dat het ook komt door je kledingstijl(ik heb er niks mee hoor)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nee, je bent een mooi meisje. Je hebt een fris gezicht, alleen zou ik je make-up misschien iets minder doen, want nu is het nogal veel. Ik weet dat zo'n eyeliner bij je stijl hoort, maar misschien kan je proberen om het op een andere manier aan te brengen zodat je gezicht wat meer oplicht en je ogen wat beter uit komen c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    omg awesome gloves O.o mag ik ze hebben?


    hha, serieus, je ziet er awesome uit. en mensen die geen alto's kunne hebben zijn stom.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.