• Afgelopen zaterdag heb ik deel 13 van de 13 boeken uit de reeks "Hoe overleef ik ...?" uitgelezen. Het boek heet "Hoe overleef ik mijn vader? (en hij mij!)" waarin Rosa met haar vader, Jonas, Noa en Sascha op vakantie gaat naar Marokko.
    Welk deel vond jij het beste?
    Zelf vond ik dit wel een heel leuk deel. Maar deel 12: "Hoe overleef ik (zonder) dromen?" vond ik ook een goeie.
    Heb jij alle delen gelezen?
    Ik heb alle delen 1 t/m 13 dus allemaal gelezen... :D


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hoe overleef ik (zonder) dromen is het mooiste

    Ik lijk heel veel op Rosa zeggen mensen. Veel mail vrienden, geen makkelijke puberteit. Haha, ik voel me fijn als ik de boeken lees, ze slepen me echt door de puberteit heen.
    Kan niet wachten op de nieuwe serie, van de oudere Rosa :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik heb er maar 1 gelezen en vond er eigelijk geen reet aan>__< srry


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Everdeen schreef:
    Ik heb tot en met mijn vriendje gelezen en toen ben ik gekapt. (: Is de HOI serie nu afgelopen, dan?

    De HOI serie zelf is afgelopen, maar er komt een vervolg, een nieuwe reeks. En die reeks is ook bedoeld voor wat oudere tieners/pubers, vanaf 14 ofzo.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb alleen Hoe overleef ik (zonder) dromen gelezen, heel lang geleden, maar het was niet echt iets voor mij.


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb een aantal gelezen, maar niet in volgorde.. XD


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    RvdMenJvKgek schreef:
    (...)
    De HOI serie zelf is afgelopen, maar er komt een vervolg, een nieuwe reeks. En die reeks is ook bedoeld voor wat oudere tieners/pubers, vanaf 14 ofzo.


    Oooh, echt? Is Rosa trouwens weer met Neuz, want ik vond hun zo schattig samen maar heb gelezen tot wanneer het uitging, geen flauw idee welk deel dat was, 11, 10?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Yep, ik heb ze allemaal gelezen. Vroeger vond ik het echt leuk, nu niet zo meer :x

    Ik heb een hekel aan hoe overleef ik, net zoals de boeken van Carry Slee. Ik vind dat ze alle twee niet kunnen schrijven.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik weet niet welke deel het precies is maar toen Neuz op kot ging
    En toen Rosa's ma heel depressief was en Rosa voor alles moest zorgen (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Oooh, echt? Is Rosa trouwens weer met Neuz, want ik vond hun zo schattig samen maar heb gelezen tot wanneer het uitging, geen flauw idee welk deel dat was, 11, 10?

    Rosa is weer met Neuz, al sinds deel 12 volgens mij... :X


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    RvdMenJvKgek schreef:
    (...)
    Rosa is weer met Neuz, al sinds deel 12 volgens mij... :X


    Oooh, hahahaha, tja, ik lees ze niet meer. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik las er twee.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Yoshy schreef:
    Ik weet niet welke deel het precies is maar toen Neuz op kot ging
    En toen Rosa's ma heel depressief was en Rosa voor alles moest zorgen (:


    Ohja die las ik. En ook nog één waarin Sasha zo met een slechte jongen omging. En waar ze Esther ontmoetten en naar de brugklas gingen.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 19:05 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb ze allemaal gelezen, maar ik vond de laatste wat flauw worden.
    Echt gewoon alles loopt goed, ofzo. En alle mensen die er ooit zijn geweest en thuis problemen hadden wonen ineens bij Rosa.
    Ik vond 'Hoe overleef ik een gebroken hart' ofzo het best. (:


    effort never betrays you