• Hoi(H)!! Ik heb weer een nieuwe verslaving. Namelijk de gouden kooi!! Dat is gewoon: VETT SEXXII SEXXII!!(nerd) Nou is mijn vraag dus volg je dat en wie moet er volgens jou winnen? Tell me..>>>

    xxX Renee(nerd)<33


    I do not hook up.

    Nou ik vind dat Jaap.<33 moet winnen! Hij is: veet sexxii sexxii(nerd) Nouja niet sexxii sexxii maar gewoon Co0l x] Dat vind mijn pa ook .:P Vooral vandaag hadden Claire en Huub ruzie bij de frituur pan zegt Jaap; Hoo voorzichtig de frituur pan! En omdat ie nogal dik is was dat gewoon heel grappig want hij was bang dat de frituurpan over hun viel maar ik en mij Pa vonden; Dat Jaap bang was dat;Hij dan geen bitterballen meer kon eten! Gehehehe =]

    xxX Renee(nerd)<33


    I do not hook up.

    haha nou ik vind dat braiin of amanda moet winnen! :D
    die huub vind ik egt een rare jongen! ( nou man :P)
    dikkke kus Miich <3

    ik denk dat brain gaat winnen.

    hebben jullie het gisteren gezien

    clair en huub hadden ruzie niet normaal

    meesterlijk gewoon xx

    ik denk dat brain gaat winnen.

    hebben jullie het gisteren gezien

    clair en huub hadden ruzie niet normaal

    meesterlijk gewoon xx


    ja en ze gaan vandaag trouwen nou ik denk het niet en met die frituurpan was echt grappig heb het gister gezien ik vind dat of brian of amanda of jaap moet winnen

    lala ik weet de uitslag al, het is al vet lang bekend, wie wil het weten?


    You'd took my breath but I'll survive.

    ikke zeg het nu laura!

    ik denk eigenlijk ook al wel dat ie bekend is maar vertel wie heeft de goude kooi gewonnen

    ik ga me ook opgeven haha zie je dat al voor je

    en dan geef ik me ook op haha en dan nog een paar van quizlet moeten ook meedoen de gouden quizletkooi haha!

    BRIAN!


    You'd took my breath but I'll survive.

    YESSSSSSS!!!!!!! gelukkig maar waarom zenden ze het nou nog uit dan???

    om dazet het niet de bedoeling was dat het zou uitlekken, het stond op msn.com, maar het moest er van rtl meteen af, en ik had toch gezien


    You'd took my breath but I'll survive.

    o ja dat had ik gelezen *heb last van vergeet achtig heid*

    zie je het al voor je hele dag tokio hotel verhalen daar :P!!

    ik had al wel zo idee dat hij ging winnen, ik heb het niet vanaf het begin gevolgt maar hij zit er al heel er lang in en hij speelt het spel goed.

    kan je van sommige niet zeggen en vooral niet als je je schoonmoeder uitscheld he HUUB!!!

    ja huub die kan echt kwaad worden! Nou als de gouden quizletkooi geopend worden dan komt er geen ruzie dan is het de hele dag volop gelach en melig zijn en keihard tokio hotel draaien volgensmij!

    vandaag gaan ze trouwen!