• Let's fangirl
                together!
                                                               

    Become a fan...
    TaeTae's favoriete k-pop groepen/artiesten
    Baechu's Favoriete Kpop idols
    Baechu's favoriete k-pop girl(group)-songs


    [ bericht aangepast op 7 aug 2018 - 1:36 ]


    Even wat leuke dingen delen hier. :Y)


    Kan nog niet helemaal geloven dat ik ze live heb mogen zien ahh <333


    Jin heeft eindelijk een comeback song lol

    Zico komt in oktober naar de melkweg in Amsterdam
    Ahh maar ik ga ook al naar kbs in berlijn en naar bts :'))) ugh nee ik denk niet dat ik nog meer geld ga neerleggen

    Hm het lijkt nu alsof ik de enige ben die dit topic spamt... maar ik gooi hier gewoon dingen in, in de hoop dat er vanzelf weer een mede kpopfan opduikt :'D
    Anyways, ik heb zo hard gelachen om deze video :') zijn reacties omg


    Can we hype for this, please? *O*

    Nawh Laura! Zit je nou alleen dit topic te spammen? :'D Ik doe dan mee! Go jij! Waarom ga je zoveel naar concerten, you make me jelly.... :c


    One Who Travels A Higher Path.

    Kisshoten schreef:
    Nawh Laura! Zit je nou alleen dit topic te spammen? :'D Ik doe dan mee! Go jij! Waarom ga je zoveel naar concerten, you make me jelly.... :c

    Ja, zielig he haha. :') Welkom in dit topic!
    Het is wel een duur leven hoor, het concertenleven (cat). Maarja... volgende maand berlijn om een handje vol van mijn favo k-pop artiesten live te zien asldfkjsflksjdf hype *O*

    TaeTae schreef:
    (...)
    Ja, zielig he haha. :') Welkom in dit topic!
    Het is wel een duur leven hoor, het concertenleven (cat). Maarja... volgende maand berlijn om een handje vol van mijn favo k-pop artiesten live te zien asldfkjsflksjdf hype *O*


    Nawh nu ben ik er! ^^ Thanks!
    Dat is toch gaaf! Mijn goal is om met jou een keer naar een concert te gaan, dus wacht maar. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kisshoten schreef:
    (...)

    Nawh nu ben ik er! ^^ Thanks!
    Dat is toch gaaf! Mijn goal is om met jou een keer naar een concert te gaan, dus wacht maar. :Y)

    :Y)
    Jaa, dat zou leuk zijn! *O*

    Omg dat nieuwste nummer van bts die vandaag uit komt is een collab met nicki minaj??? Lol wat
    Hopelijk is ze een beetje respectvol en houdt ze al haar kleding aan


    Omgggggggg

    Hoihoi!
    Ik zag de nieuwe videoclip in mn recommended verschijnen dus ik val even binnen ook
    Ik ben niet de grootste fan van de nummers (al zijn ze wel catchy en zingen ze goed! het is gewoon dat het moeilijk mee te zingen is als je er niet veel van begrijpt? :p)
    Maar die visuals omg. Ik ben echt wel fan van de kledingstijl en hele aesthetic *o*


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Hoihoi!
    Ik zag de nieuwe videoclip in mn recommended verschijnen dus ik val even binnen ook
    Ik ben niet de grootste fan van de nummers (al zijn ze wel catchy en zingen ze goed! het is gewoon dat het moeilijk mee te zingen is als je er niet veel van begrijpt? :p)
    Maar die visuals omg. Ik ben echt wel fan van de kledingstijl en hele aesthetic *o*
    Haha tja het is inderdaad geen engels of nederlands, dus om te verstaan moet je wat woordjes/uitdrukkingen kennen in het koreaans, maar ik vind dat opzich niet nodig eigenlijk. Is beetje hetzelfde als dat je naar spaanse zomerhits zit te lusiteren - die versta je ook niet haha.
    Visuals is echt een ding met kpop and I loooveee it omg.

    TaeTae schreef:
    (...) Haha tja het is inderdaad geen engels of nederlands, dus om te verstaan moet je wat woordjes/uitdrukkingen kennen in het koreaans, maar ik vind dat opzich niet nodig eigenlijk. Is beetje hetzelfde als dat je naar spaanse zomerhits zit te lusiteren - die versta je ook niet haha.
    Visuals is echt een ding met kpop and I loooveee it omg.


    Ja, dat is ook wel helemaal waar. :p
    Inderdaad, ik vind het echt supercool! Maar die kleding ook altijd ugh goals, ik wil hun looks stelen.


    A to the Z