• Hoi(H)!! Ik heb weer een nieuwe verslaving. Namelijk de gouden kooi!! Dat is gewoon: VETT SEXXII SEXXII!!(nerd) Nou is mijn vraag dus volg je dat en wie moet er volgens jou winnen? Tell me..>>>

    xxX Renee(nerd)<33


    I do not hook up.

    uuuuuh?? wat is een gouden kooi??
    is dat iets zoals Temptation Island??


    death to the one at the end of the serenade.

    De Gouden kooi is het meest walgelijke programma dat ik ken

    Ze zijn nu al zo vaak bij Jensen! geweest dat het gewoon niet leuk/bijzonder meer is. Vandaag bij Jensen! de Gouden Kooi! dan word bij mij de tv uitgezet!

    Zo denk ik erover

    Je hoeft bij mij ook niet aan te komen met: Temptation Island, Undercover lover, Jouw man mijn man, de reallife soaps van BNers en andere sterren,
    Modellenzoekprogramma's ook niet meer, Help mijn man kan niet...

    Wat ik wel kijk:
    Fearfactor, Groeten terug, HollandgotTalent, Made, Pimp my ride *Amerikaanse versie!*, Brianac, GTST, Southpark, Family guy, The simpsons

    meer weet ik ff niet op dit moment

    :)



    It's heavy but you are not the only one

    Ik zeg natuurlijk niet dat je het eens moet zijn met mijn mening


    It's heavy but you are not the only one

    Jaaah :P

    Oo Samantha x] Jij moet je opgeven dan ga ik kijken x] :P

    Gehehehe x]

    Vet Sexxii Sexxii (nerd)(H)

    Brain gaat winnen maar Jaap is cooler(nerd)


    I do not hook up.

    Misschien zie je me wel is op de planken want ik ga na het vmbo de theather opleinding voor drama actrice in rotterdam volgen dus misschien niet de quizletgouden kooi maar wel quizlet gtst met tokio hotel :P

    haha

    Gehehe ik wil later ook theater opleiding gaan volegn maar eerst moet ik 6 jaar vwo gaan doen :S
    Maar dan ga ik waarschijnlijk naar zwolle ofso..


    I do not hook up.

    die jaap heeft gewonnen! maar ik vind brian leuker of amanda maarjaa !! die jaap is gewoon een groot liegbeest daarom stemde iedereen op hem ! :O

    idd


    zeg wat je bedoeld, en bedoel wat je zegt

    ik ga ook een theateropleiding doen!

    Gehehe ik wil later ook theater opleiding gaan volegn maar eerst moet ik 6 jaar vwo gaan doen :S
    Maar dan ga ik waarschijnlijk naar zwolle ofso..


    Ja ik moet eerst ook 6 jaar vwo doen!

    Hahaha grappig zeg ook vanaf aanstaand jaar 6 jaar?:P


    I do not hook up.

    Gouden Kooi.. Zo'n programma uit nederland! Ik ben uit België, het heeft toch heel wat mee van Big Brother.. Enkel dat er geen tijd op staat wanneer het eindigt ofz, meer weet ik niet! Enkel dat r een koppel inzit!XD