• ik wordt op school altijd nageroepen dat ik lelijk ben, wat mij een heel laag zelfbeeld gaf en mijn zelfvertrouwen zo naar beneden haalde, dat ik een makkelijke prooi werd voor pesters... nu ben ik alweer een jaar verder en binnekort start school weer... ik ben eerlijk gezegd bang om te gaan... dus ik heb een vraagje... ben k egt zo lelijk? want geen enkele pester kent mij persoonlijk of heeft bij mij in de klas gezeten, een andere reden om mij klein te krijgen kan ik niet bedenken ...


    this is me

    Misschien komt het pesten doordat je je alternatief kleed.
    Ik ga niet zeggen dat je mooi bent want volgens mij wil je gewoon dat iedereen hier zegt dat je mooi bent (nerd)


    =

    Ik vind je er wel heel apart uitzien maar niet lelijk :3
    Beter als mij in ieder geval :S


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Damn ik ben jaloers op jou uiterlijk!
    Je bent echt zo mooi! Mooier dan mij, ik weet hoe het is om gepest te worden. En je moet je dr niks vaan aantrekken je bent echt hartstikke mooi!

    Je wordt gepest omdat je 'andere' kleren draait, je bent echt niet lelijk. Gewoon die pesters negeren, dan houden ze vanzelf op.


    Destroy what destroys you.

    Ik vindt je er echt mega knap uit zien !
    en ik zach niet veel van je kledingstijl maar zo als ik je er nu uit zag zien vindt ik je er echt mega mooi en gaaf uit zien.
    dus echt niet luisteren naar andere !!! die gemeen zijn !!!!
    je ziet er mega knap uit sirieus waar !
    alvast sterkte op school (flower)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Je bent lelijk door je kleding volgens hun

    Maar ieder zo zijn smaak. & ik vind dat je er geweldig uit zie ;D
    + i like your gloves <3 + je pony, wrm doet de joune geen open gordijntjes truc en de mijne wel ? D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    leuke foto<3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Aww.
    Ik zou willen dat ik jouw gezicht had n__n
    Nee, serieus. Ik vind je echt knap. Je verzorgt jezelf, je haar is leuk.
    Ik denk alleen dat pesters het niet 'eens' zijn met je kleding - al vind ik het geweldig. En pesters zijn lui, dus ze nemen een makkelijke prooi en omdatjijnietzo zelfverzekerd bent, kiezen ze jou.

    Als je volgend jaar op school in de gang loopt, moet je al deze lieve woorden die iedereen je toeschrijft, tegen jezelf zeggen. Want je bent het waard.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Als jij lelijk bent dan ben ik een trol.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Phenomena schreef:
    Als jij lelijk bent dan ben ik een trol.

    ²


    None but ourselves can free our minds.

    No way! You're so frikin' pretty!
    En dat zeg ik echt niet om je een pleziertje te doen, ik ben eerlijk.

    Ik vind je niet lelijk, ik zelf word ook gepest, maar dat is omdat ik & wiccan ben & omdat ik me anders kleed & omdat mijn vriendje Half-Russisch is, dus die mensen kennen mij. Ik vind dat je mooi haar hebt, en die handschoenen zijn to die for!

    EDIT: oeps, Half-Russisch

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 20:50 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Je bent gewoon niet het 'normale' type meisje dat je over straat ziet lopen , maar dat vind ik net fantastisch aan jou ! (:
    Jij durft gewoon je eigen stijl te hebben & origineel te zijn.

    Probeer je gewoon er niets van aan te trekken en zoek op school mensen op die misschien wat dezelde stijl hebben ? zij zullen zien hoe prachtig je wel niet bent en je gaat beslist een veel leukere schooltijd hebben , veel succes volgend jaar, meisje ! (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Je bent helemaal niet lelijk. Het is gewoon omdat je een andere stijl hebt , en ze iemand moeten hebben om uit te schelden enzo. Stelletje zielepoten. Trek je er niks van aan hoor , er is niks mis met je :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Komt door je kleding en als je dat echt niet meer wil, zou ik me in ieder geval tijdens school iets 'normaler' gaan kleden. Misschien lullig, maar wel mijn mening. Zelf ook altijd gehad maar godzijdank ben ik uit die fase. Ik zag er toen ook écht lelijk uit - hahaha zelfkennis. :'D
    Maar je bent niet lelijk, hoor.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'