• Ik heb een hoektand, die boven bij mijn tandvlees eruit komt. En aan de andere kant, zit ie nog ín het tandvlees. Nu moet ik over een paar maanden, naar het ziekenhuis en daar word ik geopereerd. Dan doen ze een soort iets om die tand die nog in mijn tandvlees zit. Daar komt een soort kettinkje aan, en die komt weer uit mijn tandvlees. (Snap je het nog?) Maar, ik durf niet. Ik haat ziekenhuizen. En dat doet toch pijn. Het word wel verdoofd, maar daarna. Dan komt er gewoon wat uit...

    Wie heeft ook zoiets (gehad)??

    ik heb wel gehad dat ik een hoektand in me gehemelte had en dat eerst me gehemelte open gesneden moest worden in het klara ziekenhuis ofzo bij z'n kinderarts.. je krijg echt hele goeie verdovingen(ik dan tenminste) ik kreeg er totaal 12,, die prikken doen best wel pijn maar als die prikken klaar zijn moest ik me mond spoelen en toen voelde ik al niks meer:O..
    en van dan andere voelde ik ook niet(dat snijden). en na de hand ook ik gelukkig ook geen pijn. maar ik weet niet of jij dat ga krijgen want ze gaan natuurlijk al gelijk druk op die tand zetten?:O


    Nvt

    Iel.
    Nee, ik niet. gélukkig niet. pfft.
    Je hoeft niet bang te zijn voor ziekenhuizen, meestal zijn ze er ontzettend aardig, en je moet je niet op laten jutten door al die verhalen!

    Loves, Mika.

    oeewww bah:S:S:S


    nou veel sterkte!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    mijn hoektanden kwamen allebij boven mijn tandvlees over een andere tand eruit, maar daar hoefden ze niets aan te doen.. maar dat komt miss omdat de tanden daaronder melktanden waren..
    Don't worry, die mensen daar weten heus wel wat ze doen.. verhalen van mensen zijn meestal overdreven om stoer te doen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    mijn hoektanden kwamen allebij boven mijn tandvlees over een andere tand eruit, maar daar hoefden ze niets aan te doen.. maar dat komt miss omdat de tanden daaronder melktanden waren..
    Don't worry, die mensen daar weten heus wel wat ze doen.. verhalen van mensen zijn meestal overdreven om stoer te doen.
    oh dus ik doe stoer of bedoel je dat niet :P?


    Nvt

    Mijn broer en zusje hebben het ook. Bij hun hebben ze de eerste hoektanden getrokken, zodat de tweede naar beneden kunnen, met behulp van een beugel.
    Ik hoop voor je dat het geenpijn doen!


    Your make-up is terrible