• ik wordt op school altijd nageroepen dat ik lelijk ben, wat mij een heel laag zelfbeeld gaf en mijn zelfvertrouwen zo naar beneden haalde, dat ik een makkelijke prooi werd voor pesters... nu ben ik alweer een jaar verder en binnekort start school weer... ik ben eerlijk gezegd bang om te gaan... dus ik heb een vraagje... ben k egt zo lelijk? want geen enkele pester kent mij persoonlijk of heeft bij mij in de klas gezeten, een andere reden om mij klein te krijgen kan ik niet bedenken ...


    this is me

    Ik snap niet dat ze je lelijk noemen, ik vind je hartstikke mooi! Ik heb het ook een tijdje gehad, maar gelukkig zijn er ook nog mensen in je omgeving, die je weer wat opbeuren.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik denk dat het eerder komt doordat je stil en onzeker bent. ze kunnen niks anders verzinnen om mee te pesten en hiermee hebben ze je juist. het is moeilijk om je af te sluiten voor ze I know, maar probeer het toch. zeg gewoon in their face: ik ben lelijk? en dus? jij moet er naar kijken' dan is de lol er al gauw af.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Je bent helemaal niet lelijk. Ze roepen hetzelfde naar mij, al dire jaar lang, alleen maar omdat ik me alternatief kleed. Maar geloof me meid, je bent prachtig zolang je maar je zelf blijft. Ga niet voor hun veranderen, of slecht voelen, het zal helemaal niks helpen. Gewoon schouders recht, kin omhoog en negeren.- En ja dat is heel moeilijk, maar je moet het proberen!


    Forever.

    ik vind je helemaal niet lelijk! ö die kinderen hebben iets in hun hoofd en het zijn al zeker geen hersenen *slaakt zucht*
    ik heb die wantjes ook


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jij bent niét lelijk. Ik vind dat je er cool uitziet! ^^

    En jij lijkt superhard op de actrice Madeleine Martin vind ik! Kijk maar:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oehh ik heb dezelfde handschoenen (: Van de Claire's he ^^

    Maar On Topic,,
    Nee, je bent niét lelijk. Echt niet! Zoals meerdere mensen zeggen, het kan dat ze je pesten omdat je alternatief bent. Maar weet je waarom ik denk dat ze je vooral pesten? Omdat ze zélf onzeker zijn. Zij willen niet het slachtoffer zijn, en gaan daardoor andere pesten. Zodat ze zich 'veilig' voelen, omdat ze nu iemand anders afkraken. En omdat ze zich dan beter voelen, beter omdat ze nu niet zelf gepest worden.

    hylketjeuhx schreef:
    dank jullie allemaal ^^ ik probeer erbovenop te komen, maar ik moet vrienden hebben, en niemand gaat om met een gepest iemand >.<
    en niemand is zoals ik ... maar ik ga ervoor !
    (H)

    I do! (:


    Inspiration can hit you any time

    hylketjeuhx schreef:
    dank jullie allemaal ^^ ik probeer erbovenop te komen, maar ik moet vrienden hebben, en niemand gaat om met een gepest iemand >.<
    en niemand is zoals ik ... maar ik ga ervoor !
    (H)

    tuurlijk is er niemand zoals jij duh. er is ook niemand zoals ik en niemand zoals mijn vriendin en mijn moeder en vader.. iedereen is anders dus dat is logisch (: en niemand wil omgaan met een gepest iemand? als die gedachte in je hoofd zit dan straal je het ook uit. het is moeilijk om zelfvertrouwen te krijgen ja, maar probeer het toch en heb schijt aan dat soort mensen (pesters)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.