• Amortentia is de meest krachtige liefdesdrank ter wereld, en ruikt voor ieder persoon anders.
    Het ruikt naar hetgeen de drinker aantrekkelijk/lekker vindt, en nu ben ik benieuwd:
    Welke geur zou jullie aantrekken?
    Ik zou gaan voor de geur van pepermunt tandpasta, de geur die er buiten is als het net goed heeft gestortregend, en de geur van hardhout.

    En jullie, wat zouden jullie ruiken?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 13:00 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    granaatappel, vers gemaaid gras, en de geur van mnvriendin <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hmm, vanille of nat gras of de geur van mijn vriendje
    Is eigenlijk wel moeilijk

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 12:59 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Verse croissants, mijn vriends parfum en ehm. Dunno, regen denk ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    De lucht van buiten als het heeft geregend ,Lavendel en veder kom ik niet echt :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    De lucht van buiten als het heeft geregend ,Lavendel en veder kom ik niet echt :3
    weer typisch tweeling ik dacht precies het zelfde :Y)


    Shoganai i ne~

    versgebakken wafels, no doubt :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    De geur van mijn vader, lente geuren, de geur van nieuwe boeken.

    Vanille. (:

    Chloor, granaatappel, buitenlucht als het heeft geregend en uhm, versgebakken appeltaart. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    De geur van seringen, koekjes en bosgrond.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nieuwe boeken, koffie, en uh, oeh, de bakkerij 's ochtends vroeg :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    De lucht van kachels die aanstaan in de winter, nieuwe boeken, de geur van koffie, lavendel. Oh misschien ook wel de geur van tabak.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 13:28 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    vers gemaaid gras, de geur van benzine, versgebakken broodjes, de geur van mijn vaders aftershave :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nieuwe boeken, vers gemaaid gras, chocolade en eh oh, de deo van mijn zus, die eigenlijk dezelfde is als die van mijn beste vriend.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    De geur van de douchegel van een leuke jongen, koffiebonen en straciatella


    ars moriendi