• Zo ja, wanneer?

    Ik random toen hij begon, toen Voldemort de beschermende spreuken om Zweinstein verbrak, en toen Fred, Lupos en Tops doodgingen.


    ''Do not pity the dead, Harry. Pity the living, and, above all those who live without love.'' - Albus Dumbledore

    Roswell schreef:
    Het einde (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    neu, ik huil zowat nooit bij films


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik huil nooit als ik een film moet kijken. Sorry.

    Maar de memorie van Snape vond ik echt zielig!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil de film nog zien maar ik moet al huilen bij het idee dat het de laatste film is en dat er zoveel mensen doodgaan....(huil)(huil)(huil)


    ~Live your life!~

    Bij Snape's herinneringen.


    Where there is a sea there are pirates...

    de hele film (aa)


    ed westwick <3

    Jaa! De hele film wel met tranen in mijn ogen! Alleen het laatste stukje was echt heel mooi, wat Harry tegen zijn zoontje Albus zei. Moet hem op dvd hebben (downloaden,,Tsss)
    Hebben jullie hem trouwens in Imax 3D gezien? Ik wel! Dat maakt het echt super! En emotioneel.. :'(


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb hem gisteren voor de tweede keer gezien en dit keer kon ik de tranen niet tegenhouden bij Snape's herinneringen en in de Grote Zaal, als je ziet wie er allemaal dood zijn.

    LittleRebel schreef:
    Ik wil de film nog zien maar ik moet al huilen bij het idee dat het de laatste film is en dat er zoveel mensen doodgaan....(huil)(huil)(huil)


    Het is echt een aanrader, ook al weet je dat er mensen sterven. Ik had bijna de hele film tranen in mijn ogen omdat het zoo mooi gemaakt is! Je moet hem echt kijken!!(Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    BallOfLight schreef:
    (...)

    Het is echt een aanrader, ook al weet je dat er mensen sterven. Ik had bijna de hele film tranen in mijn ogen omdat het zoo mooi gemaakt is! Je moet hem echt kijken!!(Y)


    Ja, hij is echt geweldig. Zeker in 3D. Ik kreeg het serieus steeds koud als je de Dementors zag...

    Ik heb de film nog altijd niet gezien, maar ik denk dat ik ongeloofelijk ga wenen, ik weende al bijna bij het boek dus...

    Ik wil de film doodgraag zien!!!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 11:24 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    PrincesSnape schreef:
    Ik huil nooit als ik een film moet kijken. Sorry.

    Maar de memorie van Snape vond ik echt zielig!


    Moet je daar dan je excuses aan geven. Echt niet! Ik huil ook bijna nooit bij films, behalve bij de Lion King toen zijn vader doodging! Dat vond ik echt erg! En bij Harry Potter ik de hele tijd met tranen in mijn ogen, helaas zat mijn broertje naast me, dan moet je je toch een beetje inhouden, he?

    Ik vind het zoo erg dat het nu allemaal voorbij is!! :'(
    Alleen nog genieten van de verhalen op quizlet en de dvd's en boeken van alle Harry Potters (dat doe ik al vanaf mijn 7/8ste toen ik het eerste boek kreeg, maarjaa...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb de film een weekje geleden ofzo gezien en ik moest huilen bij het begin. Gewoon omdat het het begin van het einde was. Toen moest ik huilen toen Snape doodging. Ik moest ook huilen toen ik Fred, Lupos en Tops zag liggen, ik moest ook huilen bij de speech van Neville en bij het allerlaatste trein stukje. Ik ben echt een huilebalk....


    ~Live your life!~

    Nee hahaha. Sorry, maar bij Harry Potter huilen is te kansloos. (krul)


    Smile and live.

    Nope :) beetje gevoelig bij dood snape & fred & lupos & tops enz maar anders ...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please