• Oke ik heb zin om mijn levensverhaal van vandaag te vertellen.
    Ik ging dus met mijn klas naar Dutch Water Dreams in Zoetermeer en de helft van mijn klas ging raften. De andere helft ging in het gras liggen en kijken/zonnen/praten enzo. Ik zat dus bij de 2e helft. Toen liep er dus al een lekkere jongen langs, weetjewel. En ik was verbrand door de zon. Toen ging ik met de rest dus flowboarden en die instructeur jonge, ooooh, die was knap, maar die ging me dus helpen. Ik ga dus op die plak staan terwijl hij me vast houd. -kwijl- En val ik op mijn gezicht terwijl hij me vast had, dus toen viel hij bijna mee hahaha. Dat was écht beschamend. Toen kwamen er nog 2 lekkere instructeurs en ik viel toen dus nog een keer. Mijn enkel klapte dubbel, ik stootte m'n hoofd. Toen werd ik keihard over zo'n hard rooster geslingerd en stootte m'n hoofd nog een keer. Toen ging ik maar naar die andere baan en na een kwartier durfde ik pas weer & toen had ik zon héle aardige instructeur en door hem kon ik het. Echt omin lauw.
    Maar mijn enkel, been, nek & hoofd doen nu wel pijn. -cry-

    Toen gingen we naar de Mac en ging ik een happy meal nemen samen met een vriendin, haha. De halve klas lachte ons uit & daarna gingen we naar huis, haha.
    Het was wel leuk, behalve al dat vallen.

    Hoe was jullie dag? :9~


    Smiling but close to tears.

    Mijn dag was saai (cat)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Dat die lekkere jongens je dan geen kusje geven tegen de pijn, dat snap ik dus echt niet hoor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Italy schreef:
    Dat die lekkere jongens je dan geen kusje geven tegen de pijn, dat snap ik dus echt niet hoor.

    Ja ik dus ook niet.
    Ze waren iets van 19. (krul)
    & ik ga daar zeker vaker heen men. :9~


    Smiling but close to tears.

    AAAA als je nog een keer gaat. neem me mee 8D