• Ik denk niet echt dat ik gemakkelijk een samenvatting kan maken, maar ik ga het proberen uit te leggen. Het zullen verschillende verhaallijnen door elkaar zijn, van verschillende leerlingen en zelfs van een professors, die uiteindelijk allemaal elkaar beïnvloeden en met elkaar te maken hebben. Misschien dat ze samen komen bij de Battle of Hogwarts, weet ik nog niet. (:

    Het zou fijn zijn als jullie misschien ideeën konden geven voor verhaallijnen. Ik zoek dingen als; studerend om Faunaat te worden, een wisseldrank te hebben gemaakt en perongeluk in het lichaam van een professor komt, dat soort dingen. Dus misschien heeft iemand gewoon een idee. (:

    Doen of niet?
    Titel?
    Origineel?
    Waarschuwen?
    Rollen?

    Dankjulliewel!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 17:26 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hmmmm ik weet niet. ik lees geen HP verhalen,
    omdat ik ze minder origineel vind dan zelfbedachte verhalen.
    je kan doen, maar ik weet niet of het wel origineel genoeg is.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik vind het leuk :') maar dat vergt veel denkwerk enzo.
    Misschien is het ook leuk om meerdere personen te vragen om te schrijven :''D

    ik meld me stiekem aan


    Not all those who wander are lost.

    Addiscombe schreef:
    Ik vind het leuk :') maar dat vergt veel denkwerk enzo.
    Misschien is het ook leuk om meerdere personen te vragen om te schrijven :''D

    ik meld me stiekem aan


    dan meld ik me stiekem ook aan


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik zou zoiets sowieso met Everdeen gaan doen, tenminsten dat was ons plan. Ik denk dat het leuk zou zijn om met meerdere mensen te schrijven, had Amy al voorgesteld, maar dan moeten we wel even samen op msn ofzo elkaar spreken? En iedereen moet beloven verder te schrijven, hihi. _O_
    Ik zal het aan haar vragen als ze online is. (:

    Wat ideeën zouden nog fijn zijn!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen of niet? Doen!
    Titel? Sorry, ik ben slecht in titels =.=
    Origineel? yep
    Waarschuwen? yep
    Rollen? Neh, ik vind het leuker als ze zelfverzonnen zijn ;p

    En zoals @Addiscombe al zei, misschien is het handiger om met iemand (of meerderen te schrijven als je het doet) anders word het misschien wat te veel denkwerk.

    Ik meld me voor de duidelijkheid niet aan ^^'


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Speciaal voor jou zal ik dit nogmaals invullen :')
    Doen of niet? Jep
    Titel? - As .... Collide
    - Collide
    Origineel? Jep :')
    Waarschuwen? Jazeker
    Rollen? Dat moet je zelf weten :''D


    Not all those who wander are lost.

    CNBLUE schreef:
    hmmmm ik weet niet. ik lees geen HP verhalen,
    omdat ik ze minder origineel vind dan zelfbedachte verhalen.
    je kan doen, maar ik weet niet of het wel origineel genoeg is.


    comfort in c h a o s

    Dankjewel. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rum schreef:
    Ik zou zoiets sowieso met Everdeen gaan doen, tenminsten dat was ons plan. Ik denk dat het leuk zou zijn om met meerdere mensen te schrijven, had Amy al voorgesteld, maar dan moeten we wel even samen op msn ofzo elkaar spreken? En iedereen moet beloven verder te schrijven, hihi. _O_
    Ik zal het aan haar vragen als ze online is. (:

    Wat ideeën zouden nog fijn zijn!


    Dát. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Doen! Ik wil rol. (nerd)


    All was well.

    Amy is een topic aan het openen over het samen schrijven, so prepare. :Y)

    Maar we moeten toch echt ideeën hebben. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rum schreef:
    Amy is een topic aan het openen over het samen schrijven, so prepare. :Y)

    Maar we moeten toch echt ideeën hebben. (:



    Je moet gewoon over normale scholieren doen. Iedereen kent het verhaal van 'vrienden met Harry Potter' of 'Verliefd op Draco' of 'Dochter van Snape' of 'Deatheater op Hogwarts'

    Doe het bijvoorbeeld over eerste of tweede jaars. Dat klinkt misschien saai, maar dan valt er ook heel veel te ontdekken. Geef elke leerling bijv. iets speciaals. De één is een Faunaat, terwijl de ander heel goed kan Zwerkballen, de ander is weer het lievelingetje van de leraar, terwijl de ander weer helemaal gericht is op het andere geslacht, weer een ander kan al een Patronus oproepen en een ander is het kind van de eigenaar van Azkaban. Maar je moet niet iedereen iets speciaals geven, geloof me, doodnormale leerlingen kunnen ook erg boeiend zijn.

    Hoop dat je hier wat aan hebt.


    Not all those who wander are lost.

    Addiscombe schreef:
    (...)


    Je moet gewoon over normale scholieren doen. Iedereen kent het verhaal van 'vrienden met Harry Potter' of 'Verliefd op Draco' of 'Dochter van Snape' of 'Deatheater op Hogwarts'

    Doe het bijvoorbeeld over eerste of tweede jaars. Dat klinkt misschien saai, maar dan valt er ook heel veel te ontdekken. Geef elke leerling bijv. iets speciaals. De één is een Faunaat, terwijl de ander heel goed kan Zwerkballen, de ander is weer het lievelingetje van de leraar, terwijl de ander weer helemaal gericht is op het andere geslacht, weer een ander kan al een Patronus oproepen en een ander is het kind van de eigenaar van Azkaban. Maar je moet niet iedereen iets speciaals geven, geloof me, doodnormale leerlingen kunnen ook erg boeiend zijn.

    Hoop dat je hier wat aan hebt.


    Ghehe ik was ook niet van plan om de dochter van Voldemort in het verhaal te stoppen, zo lame haha. Ik had iets heel droogs bedacht, een of andere jongen die belandt was in Azkaban. En dankjewel, daar hebben we wat aan. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking