• Toen we op kamp waren hadden we een nachthike. Voor de dommere dat is een lange trektocht waar je onderweg in een tentje slaapt. Door het veele lopen is mijn achillespees overbelast geraakt. Ik heb het al 2 weken en het doet heel veel pijn. De dokter heeft oefeningen voor op de trap die helpen gegeven en misschien moet ik pillen slikken. Als het na 4 weken nog neit over is moet ik in het gips. Dat vind ik vaag want ik heb nog nooit in het gips gezeten. Maar mijn probleem is als alles pijn doet hoe kan ik dan gaan zwemmen en leuke dingen doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat had mijn ma ook, 6 weken in gips.
    Rot voor je en ik hoop dat het niet hoeft!


    Not all those who wander are lost.

    Leuk he hiken :3
    Gelukkig hadden wij er geen <3
    Sucses met je achillespees


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dan das balen ;) en je hoeft mensen niet gelijk dom te noemen als ze iets niet weten; ipv voor de dommere kom je er neer zetten; voor de mensen die het niet weten.

    & shit happends, hopen voor je dat je niet in et gips moet + pijnstillers helpen ook nog wel eens


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Dan das balen ;) en je hoeft mensen niet gelijk dom te noemen als ze iets niet weten; ipv voor de dommere kom je er neer zetten; voor de mensen die het niet weten.

    & shit happends, hopen voor je dat je niet in et gips moet + pijnstillers helpen ook nog wel eens


    comfort in c h a o s

    Fellatio schreef:
    Dan das balen ;) en je hoeft mensen niet gelijk dom te noemen als ze iets niet weten; ipv voor de dommere kom je er neer zetten; voor de mensen die het niet weten.

    & shit happends, hopen voor je dat je niet in et gips moet + pijnstillers helpen ook nog wel eens


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Is hij dan niet to kort of zo?


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    Is hij dan niet to kort of zo?

    huh bedoel je die spees nee dat niet het is echt sinds het lopen dat ik er last van heb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan