• Oke, misschien is het nu niet echt de tijd van de Kermis maar, als het kermis is, wat doen jullie dan??
    - De rups, je weet wel dat een ding dat toertjes draait en waardan een kap over gaat, of een zonder kap en dat draait toertjes en gaat op het einde ook nog achter uit
    - Eenjes vissen xD
    - Schietkraam ballonnen
    - Schietkraam lange, smalle, witte buisjes
    - Paardemollen
    - Blikjes om ver smijten
    - Of zo'n actractie dat van links naar rechts gaat, jah euh je zit in een stoeltje, een hele rij stoelen, en dan begint dat spel van links naar rechts te gaan
    - Spookhuis
    - Iets wat op een spookhuis lijkt, maar zonder die 'griezelige' dingen, soms kunnen ze wel griezelig zijn
    - Lunapark
    - ...

    Wat doen jullie meestal als het Kermis is
    Als het bij mij kermis is, en ik ben met mijn pa mee, dan ga ik schieten xD, zo op die kleine smalle buisjes, tof echt waar, al het geld dat ik heb er dan aan op schieten, alleen mijn ellebogen liggen de dag er na wel helemaal open xD
    En als ik met mijn vriendinnen ben meestal in de rups en dat ene spel dat van links naar rechts gaat en soms nog het lunapark
    Maar weet je ik ga misschien 3 keer per jaar naar de kermis

    Maar goed, wat doen jullie op de kermis??


    Live life limitless.

    - RondHangen xD
    En men werk, achter de vliegertjes staan -_-
    x


    Your Butt is Mine!

    touwtje trekken ,,duh ^^ Altijd prijs xD
    Nee grapje XD
    Mijn kermis is nooit zo groot duss ik kloot meestal 88 uur bij de Breakdance ,, En dan gwn een rondje lopen een keer en in de ,HoeHeetDatGekkeOverDeKopDingOokAlWeer ^^
    En meer niet eigenlijk ,,Best sneuXD
    Owjaa en de spoohuisje ding ,, Bij mij heb je der 2 . 1tje moet je lopend door en je ziet geen fuk en dies tering eng ,,en die andere is normaal heel saai enseu duss wij helemaal stoer derin van ,We fokken elkaar wel op ^^ Wij saten derin was dat ding verandert in een zombieaanrijMobielAUtoDingXD ja wnt je gaat een zombie aanrijden in die spookhuis en IEMAND RAAKTE MIJ AAN >< Ik schrok me dood man XD


    Crack a bottle

    Bij ons op 3 oktober hebben we echt een onwijs groot feest, met hele grote kermis attracties zoals achtbanen/splash enzo.. dus ik ga in al die hele enge dingen die 50 meter hoog zijn en 1000x over de kop gaanXD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Uitgaan xD

    En Boksauto's