• Cheat on me



    Vijf koppels worden in een huis gestopt voor een programma op nationale tv. De koppels zetten hun relatie maximaal op de proef want niemand weet wie in het normale leven een echt koppel is. Iedereen gaat over grenzen om hun échte partner geheim te houden. Het koppel dat wint krijgt 50.000 euro.

    Om het de koppels moeilijker te maken zijn er natuurlijk ook nog de nodige verleidingen in het huis. Ze kunnen elke minuut van de dag elkaar in de gaten houden door middel van armbandjes die als zenders dienen. In de woonkamer hangt een grote tv met een plattegrond van het huis erop. Ieder persoon staat erop afgebeeld zodat je weet waar diegene is.

    Elk koppels slaapkamer is gelinkt aan een net op tv zodat de andere koppels alleen maar dat net in hoeven te vullen waardoor zij kunnen zien wat er gebeurd in de slaapkamer. Ook de mense thuis kunnen alles 24/7 volgen – iets wat de nodige tol eist van onze kandidaten.


          Rollen, dames —
    Nova Melisandre Faragio • Keynes
    Madeline Sara Hale • TheHangingTree
    Marianna Laure Clarke • Allirian
    Alexis Valentina da Cruz • Orton
    Nirvana Hood • Calendis


          Rollen, heren —
    Caron Tyrell Courts • Ambrose
    Matthew Connor Harding • ComingToTheTree
    Charlie Tristan Gibney • C_A_L_M
    Julian Louis Flaming • Lost_Voice
    Samuel James Parker • Aelyn


          Invullen –
    Naam
    Leeftijd
    Nationaliteit
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra


          Regels —
    Tweehonderd woorden per post, minimaal!
    Geen ruzie OOC.
    Geduldig met elkaar omgaan.
    Topics worden uitsluitend geopend door mij, Keynes.
    Schrijf posts in ABN.
    Minstens één keer per week reageren.
    Geen personages van anderen besturen.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 18:46 ]

    Ik wil wel een man. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Mag ik een meisje?


    -

    Klinkt leuk, mag ik een meid ?

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 19:26 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Jullie staan erbij. c:

    Ik FC Daria Sidorchuk (:


    -






    "The only person you should be better then —
    is the person you were yesterday."


    × .Naam. ×
          Caron Tyrell Courts.

    × .Leeftijd. ×
          Vijfentwintig jaar.

    × .Nationaliteit. ×
          Amerikaan.

    × .Innerlijk. ×
          Caron is een vriendelijke, liefdevolle en bovenal behulpzame jongeman. Hij zal altijd het beste met iemand voor hebben, tot diegene hem duidelijk laat zien dat dat niet het geval moet zijn. Er zit enorm veel liefde in zijn hart om te geven, en dat zal hij dan ook altijd proberen - dit gaat niet altijd om liefde als in een partner, maar ook over het algemeen. Vrienden vallen hier ook zeker onder.
          Ook is hij enorm sociaal, hij zal altijd met iedereen een praatje willen maken - misschien heeft dit ook wel met zijn nieuwsgierigheid te maken. Het is eigenlijk best een simpele man hiermee. Hij wil mensen leren kennen, hij wil verschillende mensen tegenkomen in zijn leven - in tegenstelling tot de meeste Amerikanen. Hij is dol op andere culturen en geloven, en zal daar veel interesse in hebben, zonder iemand daarmee een rot gevoel te geven.
          Caron is dan wel vriendelijk, maar zodra je aan zijn verkeerde kant staan zul je dat ook duidelijk merken. Hij is niet zo goed in vergeten en vergeven, al gaat vergeven hem over het algemeen al wel weer wat beter aan. Ondanks zijn vriendelijkheid, en andere kant heeft is hij toch wel erg gesloten over zijn eigen verleden en leven. Er zijn weinig mensen die weten hoe zijn leven voor zijn twintigste dan ook was.
          Deze jongeman is ondanks alles toch wel een flirt, hij is dol op vrouwelijke aandacht. Hij zal echter niet verder gaan dan wat onschuldig geflirt wanneer hij eenmaal die ene persoon gevonden heeft. Het is een trouw persoon over het algemeen, en is niet van plan zichzelf daarvan af te zien.

    × .Uiterlijk. ×
          Caron heeft grote ogen, die blauw-grijzig van kleur zijn, en vreemd genoeg best donker zijn. Er zit ook een tikkeltje bruin in, dat enkel te zien is als je hem echt in zijn ogen kijkt. Voor de rest heeft hij geen aparte neus of lippen. Hij heeft haast altijd een stoppelbaardje, omdat hij dat zelf leuker vind staan. Zijn haren zitten altijd wel verzorgd zoals hiernaast te zien is.
          Als het aankomt op Caron's lichaam dan kun je vreemd genoeg gaan juichen als vrouw zijnde, want zijn broer bezit een sportschool, en daar traint hij dan ook graag. Hij heeft een mooi wasbordje dat niet te overdreven is, heerlijke gespierde armen en voor de rest heeft zijn lichaam ook de juiste proporties. Vooral omdat hij haast twee meter lang is.
          Hij zal haast altijd gekleed zijn in een blouse met strepen en een suit pants, aangezien hij dat gewend was bij zijn oude baan, en hij ziet er graag verzorgd uit. Al zal hij in de hitte wel sneller voor een polo gaan en een sportieve korte broek, maar daar wijkt hij liever van af.

    × .Geschiedenis. ×
          Caron is opgevoed in een niet zo liefdevol gezin. Zijn moeder stierf bij zijn geboorte - evenals zijn tweelingbroer - en zijn vader gaf niets om hem en zijn (half)zusje - die ook op één nacht ineens in een crib bij de voordeur stond. Het komt er dus op neer dat hij zijn vijf jaar jongere halfzusje eigenlijk zelf opgevoed heeft, waar hij het nog altijd zwaar mee heeft. Vooral gezien zijn zusje stierf toen hij net achttien werd - aan een overdosis, net als zijn vader zo'n jaartje later.
          Dit is hem allemaal heel zwaar gevallen, en dat geeft hem soms erge nachtmerries, waarna hij ook echt niet meer kan slapen - zo diep zit het. Nooit heeft hij er met iemand over gesproken. Hij is dan ook verhuisd omdat mensen hem met zielige blikken aankeken - iedereen wist immers wat er met hem gebeurd was.
          Caron heeft zichzelf daarom beloofd er nooit meer over te spreken, omdat mensen hem dan zielig vinden, en hij nou juist zijn leven wil leiden. Hij wil genieten van alle wonderen die er zijn, en er niet constant aan herinnerd worden - dat doen zijn nachtmerries al genoeg. Caron wil dat mensen hem afleiding beiden in plaats van medelijden hebben. En dat werkt redelijk goed.

    × .Extra. ×
          Zijn vriendin had het hem pas verteld nadat ze hen opgegeven had en ze mee mochten doen, en eigenlijk stond hij er helemaal niet achter. Ondanks het vertrouwen is hij bang dat ze vreemd zal gaan door alle verleidingen die het programma zal bieden, of misschien is hij wel banger voor zichzelf, ondanks dat hij gek is op haar.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 20:37 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik wil wel een jongen (:
    @Henk koppeltje maken?


    “A queen will always turn pain into power.”

    ––

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 22:43 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mag ik n man?


    Bowties were never Cooler

    EN IK FC DYLAN O'BRIEN (H)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Vrouw voor mij?


    El Diablo.

    Hoe oud moeten ze eigenlijk ongeveer zijn? c: Ik wilde mijn man namelijk 25 jaar maken?


    I'm your little ray of pitch black.

    Kan ik dan misschien nog snel het laatste meisje claimen? c:

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 19:56 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ambrose schreef:
    Hoe oud moeten ze eigenlijk ongeveer zijn? c: Ik wilde mijn man namelijk 25 jaar maken?


    Tussen de 18 – 30, dus dat kan gewoon.

    Ik zal verder iedereen erbij zetten. :3

    Ik FC alvast Nina Dobrev ;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either