• Liberty Micheals heeft alles wat haar hartje begeert. Een van de beste banen in de stad, drie geweldige vriendinnen en de mooiste Gucci tas die je ooit hebt gezien. Ze heeft alles, alles behalve een man.

    Wanneer ze dan ook voor haar baan bij het succesvolle tijdschrift Panter een column mag schrijven, heeft ze gelijk haar onderwerp gevonden: Mannen. Haar slachtoffer is Callum Grey, een zeer knappe man die ze ontmoet op een camping in Zeeland. Alles over hem zet ze in haar column over "het leven van de man”, die vol staat met foto’s en vooral commentaar op alles wat hij doet. Lezers zijn dol op de blonde Callum en hij raakt erg geliefd onder het publiek, maar de man zelf weet nog altijd van niks. Bovendien zijn niet alleen de lezers dol op Callum, nee, ook bij Liberty beginnen de gevoelens te komen en dus ontstaat tussen hen langzaam een kleine romance.

    Maar wat gebeurd er als Callum erachter komt en leest wat er allemaal over hem is geschreven? Zijn Liberty en hij dan nog steeds zo close, of zet het de hele wereld op z’n kop en is ze hem voor goed kwijt?

    The Journalist with the Gucci bag

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 18:21 ]


    “Love is a contradiction.”

    Dat herinnert me aan de film met Jessica Simpson, maar ik ga hem even bekijken. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lijkt me leuk (:

    Uneventful schreef:
    Dat herinnert me aan de film met Jessica Simpson, maar ik ga hem even bekijken. (:

    Hm, ik ken die film denk ik niet, welke bedoel je? En leuk dat je even gaat kijken ^^

    SofieSaade schreef:
    Lijkt me leuk (:

    Hihi, dankje =D


    “Love is a contradiction.”

    Doet me stiekem wel denken aan How To Lose a Guy in 10 days. Alleen beter =D


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Criss schreef:
    Doet me stiekem wel denken aan How To Lose a Guy in 10 days. Alleen beter =D

    Hm, nu je het zo zegt, doet 't mij er ook wel een beetje aan denken. Maar in dit geval wil de hoofdpersoon niet van hem afkomen en hij moet niet iets krijgen met haar, dat komt gewoon vrijwillig. Eigenlijk is 't dus ook weer heel anders.
    In elk geval bedankt voor je reactie!


    “Love is a contradiction.”

    Owh! Deze lijkt me zo vet! Zoveel drama, ghehe *verslaafd aan die drama :9~* en ik weet dat jij een goede schrijfster bent! Ik volg ook al je andere stories, dus dan is dit ook weer een topppstory! Ik ga zeker abo nemen en kudo alvast van mij!! :3


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Chicary schreef:
    Owh! Deze lijkt me zo vet! Zoveel drama, ghehe *verslaafd aan die drama :9~* en ik weet dat jij een goede schrijfster bent! Ik volg ook al je andere stories, dus dan is dit ook weer een topppstory! Ik ga zeker abo nemen en kudo alvast van mij!! :3

    Haha, dankjewel. Ik zal je eens verwennen met wat drama ^^


    “Love is a contradiction.”

    Klinkt echt onwijs awesome!!!!_O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Inmiddels staat de eerste chapter erop:
    1. - Liberty [16+]


    “Love is a contradiction.”

    En hier is deel twee, weer voor de gewone leeftijden:
    2. - Leigh's calling


    “Love is a contradiction.”

    Inmiddels alweer de derde chapter, het schiet lekker op zo, maar abo's zijn nog van harte welkom:
    3. Eight eyes watching


    “Love is a contradiction.”

    Zou ik bijna de vierde chapter vergeten:
    4. How we met her

    Hierna komt waarschijnlijk een tijdelijke stop van de story, omdat ik op vakantie ben. Daar zal nog wel een informatiechapter over komen ^^


    “Love is a contradiction.”

    Leuk verhaal! (L)

    het is een super verhaal. (flower)


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ben blij dat je er mee begonnen bent, E (: