• Liberty Micheals heeft alles wat haar hartje begeert. Een van de beste banen in de stad, drie geweldige vriendinnen en de mooiste Gucci tas die je ooit hebt gezien. Ze heeft alles, alles behalve een man.

    Wanneer ze dan ook voor haar baan bij het succesvolle tijdschrift Panter een column mag schrijven, heeft ze gelijk haar onderwerp gevonden: Mannen. Haar slachtoffer is Callum Grey, een zeer knappe man die ze ontmoet op een camping in Zeeland. Alles over hem zet ze in haar column over "het leven van de man”, die vol staat met foto’s en vooral commentaar op alles wat hij doet. Lezers zijn dol op de blonde Callum en hij raakt erg geliefd onder het publiek, maar de man zelf weet nog altijd van niks. Bovendien zijn niet alleen de lezers dol op Callum, nee, ook bij Liberty beginnen de gevoelens te komen en dus ontstaat tussen hen langzaam een kleine romance.

    Maar wat gebeurd er als Callum erachter komt en leest wat er allemaal over hem is geschreven? Zijn Liberty en hij dan nog steeds zo close, of zet het de hele wereld op z’n kop en is ze hem voor goed kwijt?

    The Journalist with the Gucci bag

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 18:21 ]


    “Love is a contradiction.”

    Ja en nu moet er weer een nieuwe chapter, grrr!

    Unwritable schreef:
    Ja en nu moet er weer een nieuwe chapter, grrr!

    *is bang voor jouw gegrom en post maar gauw*

    8. - Don't forget your clothes


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    (...)

    Nee, ik heb how to lose a guy in 10 days nog nooit gezien.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Nee, ik heb how to lose a guy in 10 days nog nooit gezien.

    Confessions of a shopaholic dan misschien? Ach, waar 't ook op lijkt, ik neem aan dat als je de story leest, het totaal anders is.


    Chapter negen, de laatste voordat ik op vakantie ben en dus niet meer post:
    9. - Mister TeddyBear


    En hier nog even een chapter die naar een poll leidt, omdat ik zelf niet kan kiezen:
    Welke slogan is het beste voor een vrouwentijdschrift genaamd Panter?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 11:42 ]


    “Love is a contradiction.”

    Vanaf vakantie toch nog even gepost, dus hier zijn de volgende chapters (ik weet alleen niet of de plaatjes bij de chapters 't doen, bij mij namelijk niet, hopelijk bij jullie wel..):

    10. - Heads will roll
    11. - Panter


    “Love is a contradiction.”