• Hey,

    Ik ben mezelf niet. Ik ben super pissig. En dat alleen als ik thuis ben. Gevolg: Veel ruzie. Ik dacht veel aan zelfmoord. Nu gelukkig niet meer. Ik heb het gevoel dat niemand me mag. Ik heb geen zelfvertrouwen, kan niet voor mezelf opkomen en kan mijn mening niet geven.

    Mijn vader vind dat ik sinds dat ik naar de middelbare ging verandert ben. Dat is nu ruim een jaar. Daar ben ik mijn beste vriendin kwijtgeraakt. Nu heb ik dus een nieuwe vriendin. Een goede. En een wat minder goede. Zij denkt dat ik en Nina (Nina is die goede vriendin) haar mogen. Maar dat is niet zo. Wij soort van haten haar. Maar als ik niet meer met Danyel (dat is die minder goede vriendin) om ga. Moet ik alleen naar school fietsten, dat is een half uur. Niet dat dat nou zo super erg is, maarja. Maar als Nina een keer niet op school is. Ben ik helemaal alleen. De rest van de klas mag ik echt niet. Dus ik zal wel met Danyel om moeten blijven gaan.

    Mijn broer is ook een gróóóóóóót probleem. Ik irriteer me heel erg aan hem. Waarom weet ik niet. Dat is echt kut. Alles wat hij doet, word ik boos om. Soms kan hij wel aardig zijn, maar daarna maak ik toch weer ruzie. Het is net, alsof mijn ouders eerder voor hem kiezen dan voor mij. Als we ruzie hebben bijvoorbeeld. Het komt niet altijd door mij...Ook vaak door hem. Maar toch geven ze mij altijd de 'schuld'.

    Ik zit ook te veel achter de computer volgens mijn ouders. Gisteren zat ik er pas een halfuurtje achter. Zegt mijn moeder dat ik erachter weg moet. Ik word dat zo boos hé.// Ik kan dan wel met alles gaan gooien...

    Godverdomme mag ik ook al niet zeggen. Want mijn moeder moet weer gelovig zijn. =.=
    Daar kan ik toch niks aan doen. Dan mag ik toch wel zeggen wat ik wil zeggen? Dan doet zij maar net alsof ze het niet hoort.

    Ik geloof in geesten. Ik hou van piercings. Ik vind Bill en Alex Evans lekkere dingen. x) Ik hou van rock. Ik scheld. Ál die dingen kraakt ze af.
    'Geesten bestaan niet, verbeeld je het je niet. Dat kan toch nóóóóit. Iel, piercings zijn lelijk, je krijgt er geen hoor. Lelijk. Wát vies. Bill?? Lelijk. Het is net een vrouw ja, Alex Evans? *iklaatplaatjezien* Hij? Die vind je toch niet leuk? Pff...Ook al weer van die dingen door zn lip heen. Gatver. Niet schelden hoor. Ga maar naar je kamer!' Dat zegt ze allemaal. Maar als ze zelf boos is. Scheld ze ook. Daar kan ik niet tegen.

    Ik zit haar dingen ook niet af te kraken...Waarom dan wel zij die van mij? Als ik piercings mooi vind, laat me dan gewoon.

    Dit moest ik even kwijt.

    Laat vooral geen reactie achter.

    Ik heb PRECIES hetzelfde dus ik weet hoe je je voelt!

    Maar je moet sommige dingen ook gewoon accepteren (dat is heel moeilijk ik weet het!)

    Maar het is ook belangrijk dat je word geaccepteerd door je moeder .. misschien moet je er met haar over praten!!

    Verder kan ik je alleen maar sterkte (ofzoiets) wensen!!

    duss sterkte x)

    <3

    Tja, mijn ouders willen ook liever nog niet dat ik een snakebite, of wenkbrauwpiercing laat zetten. Je moet het er maar mee doen tot je het huis uit bent D:
    Verder snap ik het wel dat je je klote voelt, sterkte!

    Vervelend dat je je zo voelt, joh.
    Ik zou niet weten hoe ik je zou kunnen helpen, behalve je te zeggen gewoon moet proberen je hoofd koel te houden en proberen bij de meeste dingen er maar de humor van in te zien.
    Veel sterkte, meis!


    Mew <3

    Dankjullie...

    Ik snap je gevoel prima. Maar ja soms valt er weinig aan tedoen mijn ouders hebben liever niks door mijn neus of lip maar de rest mag ik wel. Ik heb echt medelij met je!


    I do not hook up.