• -

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 18:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sterkte, Lotta! Ik hoop dat je nog snel terugkomt. (:
    Het is jammer, maar je ziet zelf wel wat beter voor jezelf is. Veel geluk, en hopelijk brengt 2015 meer leuke dingen.
    Ik zal je missen op het forum!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 22:39 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik herkende je eerst niet maar toen ik ging kijken bij je oude usernames wel :X
    Jammer dat je weggaat en hopelijk gaat het snel weer beter!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik vind het echt, echt jammer, Lotta en ik kan niet zeggen dat ik het begrijp, de situatie - maar ik begrijp de keuze. Ik wens je echt het beste toe en ik ga je daadwerkelijk missen. :/


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Heel veel succes meid! Als je iemand nodig hebt; je hebt me op Facebook. Voel je vrij om een bericht te sturen (;


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    Heel veel succes meid! Als je iemand nodig hebt; je hebt me op Facebook. Voel je vrij om een bericht te sturen (;


    Eigenlijk gewoon precies dit. Heel veel sterkte, Lot. Hopelijk komt snel goed! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awh, wat jammer. Heel veel succes met alles, Lotta!


    16 - 09 - '17

    Dat is heel begrijpelijk. Dan zien we je misschien wel terug op het forum! Denk maar eerst aan jezelf c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Superveel sterkte, meis! Neem lekker wat tijd voor jezelf, doe lekker even dingen die je blij maken (tip van mijn persoonlijke blijmaakadviseur: blijkbaar werkt het kapotgooien van ruiten geweldig daarin, maar het is wijs om er van te voren toestemming voor te vragen :Y)) en hopelijk gaat het dan allemaal weer een stukkie beter. En zoals anderen ook al zeggen, je mag altijd berichtjes sturen als je daar zin in hebt. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nawh, ik begrijp het wel, maar dat neemt niet weg dat het vreselijk jammer is.
    Veel sterkte met wat dan ook Lotta en tot nog eens!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ahw, sterkte Lotta! Hopelijk gaat het snel weer wat beter :c
    Als je behoefte hebt om iemand een berichtje te sturen ofzo, je mag me altijd een appje sturen :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Heel veel sterkte!! Soms is afstand nemen van alles het beste wat je kunt doen. Het zal wss geen afscheid zijn, allen afwezigheid voor een bepaalde periode.

    Ik denk wel dat we je terugzien :)

    Tot die tijd :


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Heel veel sterkte en ik hoop dat we je snel terugzien Lotta!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Frosty schreef:
    Heel veel succes meid! Als je iemand nodig hebt; je hebt me op Facebook. Voel je vrij om een bericht te sturen (;


    Your make-up is terrible

    Lot, je bent een deel van Quizlet en wanneer je terugkomt zal dit niet anders zijn! Veel succes, Lot, en vergeet niet dat wij quizletters er altijd voor je zijn als je ons nodig hebt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sterkte!


    Every villain is a hero in his own mind.