• Hee mensen!

    Misschien is het een stom idee, maar ik vond het toch de moeite waard om hem naar voren te brengen. Is het niet een idee om eens in de zoveel tijd iemand van de site, die geen vaste columnist is, een column te laten schrijven? Dus gewoon iemand van de site die het leuk lijkt om voor een keer een column te schrijven. Mij lijkt dit persoonlijk erg leuk omdat dan wat meer mensen de kans krijgen om dit eens een keer te doen. Natuurlijk kan deze dan gewoon nog steeds gecheckt worden door een vaste columnist zodat deze wel van kwaliteit is.

    Columns schrijven is namelijk ook een groot onderdeel van schrijven en aangezien deze site daar wel redelijk om gaat, lijkt het me leuk om meer mensen de kans te geven om dit eens een keer te doen.

    Just a suggestion. Misschien is het ook wel teveel werk om te regelen. Echter wilde ik het in elk geval voorgesteld hebben.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Dat lijkt me echt een super idee! (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het lijkt me wel de moeite waard. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Chekhov schreef:
    Dat lijkt me echt een super idee! (:


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het lijkt mij een leuk idee, maar ik denk dan dat er wel goed moet gekeken dat het een goed column wordt, wat pakt, net zoals nu. Columns zijn een vak apart, heel anders dan een story.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 20:34 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    Het lijkt mij een leuk idee, maar ik denk dan dat er wel goed moet gekeken dat het een goed column wordt, wat pakt, net zoals nu. Columns zijn er vak apart, heel anders dan een story.


    26 - 02 - '16

    Het lijkt mij een vet idee :)


    The big big bang The reason I'm alive

    Pabiloso schreef:
    Het lijkt mij een leuk idee, maar ik denk dan dat er wel goed moet gekeken dat het een goed column wordt, wat pakt, net zoals nu. Columns zijn een vak apart, heel anders dan een story.


    Ja, dat staat natuurlijk als een paal boven water. Columns moeten wel van kwaliteit blijven.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Leuk idee! Ik ben voor. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Jua, of een soort maandelijkse wedstrijd?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Svale schreef:
    Leuk idee! Ik ben voor. (:


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik vind het een super idee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het een erg leuk idee, maar zou dat niet heel veel extra werk worden voor de vaste columnisten? Zij zouden immers al die columns op waarde moeten beoordelen en de slechte er tussenuit plukken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Alayna:

    Dat kan. Echter zou ik het zelf eigenlijk jammer vinden. Ik vind het namelijk jammer om van alles een competitie te maken. Misschien dat dan bijvoorbeeld de columnisten kunnen kiezen? Ik vind het namelijk ook een beetje z'n doel voorbij schieten als de halve site alle columns al gezien/gelezen heeft en dat hij dan pas geplaatst mag worden. Of was dat ook wat je bedoelde? Enfin, ieder z'n mening, natuurlijk.

    En @Square:
    Dat is natuurlijk wel zo. Ik denk dat de columnisten zelf aan moeten geven of ze dat willen. En het lijkt me ook niet dat iedere columnist die taak op zich hoeft te nemen. Als er een paar zijn die dat willen doen, is het al genoeg lijkt me.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 15:54 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pabiloso schreef:
    Het lijkt mij een leuk idee, maar ik denk dan dat er wel goed moet gekeken dat het een goed column wordt, wat pakt, net zoals nu. Columns zijn een vak apart, heel anders dan een story.


    Agree^^


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik vind het wel een leuk idee. =)

    Dit vind ik geen goed idee:

    Alayne schreef:
    Jua, of een soort maandelijkse wedstrijd?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury