• Ik ben boos. Ik heb vanavond zes plaatjes gevonden, allemaal .gif, en die wilde ik dus gaan gebruiken voor mijn story. Ze komen van tumblr, dus ik moest ze op mijn eigen computer zetten (downloaden). Ik dus naar de story waar ik ze voor wilde gebruiken, ga ik naar 'foto aanpassen' en daarna 'vanaf mijn computer', maar toen kon ik dus geen .gif uploaden. Wáárom kan je wél vanaf internet .gif uploaden, en niet vanaf je eigen computer? ><

    ja, ik ben best wel boos, het plaatjes zoeken duurde minstens één uur, en ik heb ze serieus nodig.


    Destroy what destroys you.

    Ik open ze altijd in een ander tabblad en plak de url dan in de story. Hier kan je wss toch enkel maar JPG


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    Ik open ze altijd in een ander tabblad en plak de url dan in de story. Hier kan je wss toch enkel maar JPG


    Ik begrijp dat eerste niet helemaal...
    & ik vind dat raar.


    Destroy what destroys you.

    Ik doe het altijd via tinypic, en dan de IMG link, erbij plakken (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ik doe het altijd via tinypic, en dan de IMG link, erbij plakken (:


    De foto's die ik zoek staan niet op tinypic (;


    Destroy what destroys you.

    LuckyOne schreef:
    (...)

    De foto's die ik zoek staan niet op tinypic (;


    Maar je kan ze toch uploaden via tinypic? Dat doe ik altijd, ook met .gifs (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    Maar je kan ze toch uploaden via tinypic? Dat doe ik altijd, ook met .gifs (:


    ik heb geen idee hoe dat werkt :') dan moet je waarschijnlijk een account aanmaken, en daar heb ik geen zin in.


    Destroy what destroys you.

    LuckyOne schreef:
    (...)

    ik heb geen idee hoe dat werkt :') dan moet je waarschijnlijk een account aanmaken, en daar heb ik geen zin in.
    nee hoor, das gratis


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    -sluit maar, ik maak een tinypic account aan (:


    Destroy what destroys you.

    Tja, dat kan nou eenmaal niet. Je had beter de links kunnen kopieren en dan tussen de img codes kunnen zetten. Of ze via tinypic uploaden.

    > Slotje op aanvraag

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 20:30 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.