• Omg, jammer dat hij niet zong toen ie Snape was =P Waarschuwing: Niet kijken als je nog zonder aan dit liedje te denken naar Snape wilt kijken.



    Vanaf ong. 1:14.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 21:17 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    -plat-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    De eerste keer dat ik die film zag kwam ik niet meer bij bij dat stukje, nog steeds als ik die film zie kan ik daar niet meer stoppen met lachen.


    The truth is out there.

    Sweeney Todd <3

    Er komen eigenlijk veel HP acteurs in voor hé...


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Lannister schreef:
    De eerste keer dat ik die film zag kwam ik niet meer bij bij dat stukje, nog steeds als ik die film zie kan ik daar niet meer stoppen met lachen.

    Ja, dat had ik dus ook. Na het Johannaliedje dat die ene knappe jongen (die later met Johanna gaat, naam vergeten) voor het huis staat en Alan de deur opendeed, riep ik perongeluk heel hard "SNAPE!" Whahahaha hij is gewoon geniaal x) Maar zijn neus is zo Snape-achtig O_o

    @TheRipper: Ja, en die Johnny Depp is gewoon jaloers, want hij moord bijna alle karakters van die acteurs uit x)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 21:23 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ja, dat had ik dus ook. Na het Johannaliedje dat die ene knappe jongen (die later met Johanna gaat, naam vergeten) voor het huis staat en Alan de deur opendeed, riep ik perongeluk heel hard "SNAPE!" Whahahaha hij is gewoon geniaal x) Maar zijn neus is zo Snape-achtig O_o

    @TheRipper: Ja, en die Johnny Depp is gewoon jaloers, want hij moord bijna alle karakters van die acteurs uit x)

    Idd, alleen Grindelwald aka Anthony blijft over


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    *valt zowat van de stoel van het lachen en krijgt een dodelijke blik toegeworpen van der ouders*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pantalaimon schreef:
    -plat-


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    TheRipper schreef:
    (...)
    Idd, alleen Grindelwald aka Anthony blijft over

    Die is toch ook dood op het einde? Ik noem ze gewoon Alan, Pettigrew, Grindelwald en Helena, want van Alan en Helena weet ik niet wie ze eigenlijk spelen en van die andere 2 weet ik hun voornaam niet. Slecht in namen...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ja, dat had ik dus ook. Na het Johannaliedje dat die ene knappe jongen (die later met Johanna gaat, naam vergeten) voor het huis staat en Alan de deur opendeed, riep ik perongeluk heel hard "SNAPE!" Whahahaha hij is gewoon geniaal x) Maar zijn neus is zo Snape-achtig O_o


    Ja echt geweldig, ik moest zo hard lachen. Hij is sowieso geweldig in die film. Oh en die ene die dat Johannaliedje zingt die is heel irritant, arg dat liedje. 'I steal you Johanna...' slijmbal. Ik vond hem leuk tot 'ie ging zingen. Maar de eerste keer dat ik Snape zag ging ik gillen, ik vond het echt geweldig!


    The truth is out there.

    Pantalaimon schreef:
    -plat-


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Oppugno schreef:
    (...)
    Die is toch ook dood op het einde? Ik noem ze gewoon Alan, Pettigrew, Grindelwald en Helena, want van Alan en Helena weet ik niet wie ze eigenlijk spelen en van die andere 2 weet ik hun voornaam niet. Slecht in namen...

    haha... normaal vertrekt Grindelwald met Johanna en leven ze nog lang en gelukkig


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Lannister schreef:
    (...)

    Ja echt geweldig, ik moest zo hard lachen. Hij is sowieso geweldig in die film. Oh en die ene die dat Johannaliedje zingt die is heel irritant, arg dat liedje. 'I steal you Johanna...' slijmbal. Ik vond hem leuk tot 'ie ging zingen. Maar de eerste keer dat ik Snape zag ging ik gillen, ik vond het echt geweldig!

    Oh, Jamie Campbell Tower <3 Ik vond dat liedje juist heel mooi, de tekst niet, maar gewoon, zijn stem :3
    En ik vond die Mrs. Lovett meteen al stom, alleen omdat ik Bellatrix haat. Timothy Spall (Pettigrew) vond ik eng en Alan was geweldig. Morgen ga ik die film nog een keer kijken =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Oh, Jamie Campbell Tower <3 Ik vond dat liedje juist heel mooi, de tekst niet, maar gewoon, zijn stem :3
    En ik vond die Mrs. Lovett meteen al stom, alleen omdat ik Bellatrix haat. Timothy Spall (Pettigrew) vond ik eng en Alan was geweldig. Morgen ga ik die film nog een keer kijken =P

    Was het niet Jamie Campbell Bower?
    Ik vond hem ook mooi... ookal was de tekst klef.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Hij is echt geniaal :')

    & cutiepie <3




    Harry's vader:



    Wtf was Lily thinking? (no_chears)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Hij is echt geniaal :')

    & cutiepie <3



    Wtf was Lily thinking? (no_chears)

    OMG <3

    @TheRipper: Oh, kan ook wel. Tower of Bower idk. Maar hij is wel knap en als ie wat jonger was nam ik verkering met hem :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...