• Dat kijk ik nu. En dat speelt op Vtm. En gaat erover dat ze 1 volwassene en 5 kinderen zoeken voor de My name is Michael show. Een tribute aan Michael.
    Ik vind het eigenlijk wel mooi dat ze een tribute willen doen aan Michael maar het is ook net alsof ze hem willen vervangen.

    Ik wil dat op VT4 zien, maar dat komt later pas.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik heb totaal niets met Michael Jackson.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik kijk ook ;D
    Sommige mensen hebben echt wel mooie Stemmen ;o
    en die dansen Nice ;D

    <3


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.

    Ik heb dat ook gezien :'D

    Ik heb net op RTL4 gekeken ^^


    You can run but not hide

    Ik vind het jammer..
    Michael dood en lap, alles gaat over hem.
    - Kon dat nu niet toen hij nog leefde? :l -


    Let the Night embrace you

    Ik heb het net gezien, :'D
    Was zo leuk om naar te kijken.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Ik vind dat ze moeten stoppen met alle shows en documuntaires over Michael Jackson. De arme man is té vroeg heen gegaan, en dan nog verdienen ze geld aan hem. Ik vind dat ze hem en zijn overlijden gewoon moeten laten rusten. Maar dat is natuurlijk mijn mening.;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Mijn broer en zus kijken dat nu ook.
    Ik vond het echt leuk om te zien hoe dat kleine kindje, die van de jury liet huilen ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    FlowerRain schreef:
    Ik vind dat ze moeten stoppen met alle shows en documuntaires over Michael Jackson. De arme man is té vroeg heen gegaan, en dan nog verdienen ze geld aan hem. Ik vind dat ze hem en zijn overlijden gewoon moeten laten rusten. Maar dat is natuurlijk mijn mening.;)


    Het is ook leuk voor de fans hé. Zo hebben ze Micheal een beetje terug. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind het ook wel leuk. Maar aan de andere kant ook weer van; mooi, weer een programma waar we geld mee kunnen verdienen. Net zoals; Meet the Jacksons ofzo. Die reality soap.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb het net op RTL 4 gekeken, echt geweldig. Sommige mensen zijn zoo goed! Echt geweldig gewoon <3


    -

    Plethora schreef:
    Ik vind het jammer..
    Michael dood en lap, alles gaat over hem.
    - Kon dat nu niet toen hij nog leefde? :l -

    Vind ik ook.
    Like, hij gaat dood en anderen maken gewoon gebruik van zijn dood om geld te verdienen.

    Ik wilde kijken, maar mijn broer en stiefbroers hebben de tv ingepalmt met hun xbox -.-


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ik vond het heel leuk om naar te kijken ;)
    Echt geweldig! ^^

    Maar niemand kan Michael Jackson vervangen vind ik, niemand komt in de buurt :S

    Al vond ik die kindjes wel schattig ;)


    Your Butt is Mine!