• grr!! ik erger me echt dood, wat een VRIENDIN.
    ik zit al drie weken te vragen of ze naar de stad wilt en echt al drie weken krijg ik het zelfde te horen. "nee kan niet ik begin ziek te worden" of "sorry voel me niet lekker"

    maarja.. ONDERTUSSEN lees ik allemaal berichten.
    zomer feesten waren leuk.
    dit weekend naar R
    of lees ik krabbels van anderen "ik kom morgen terug we kunnen dinsdag wel gaan"
    zie ik foto's waarbij ze met kleine flesjes drank in haar mond staat
    nu ook "vandaag naar elst"

    kom op! zeg gewoon dat je niet met me af wilt spreken ofzow!!
    of dat je nu vrienden heb die je drie jaar niet hebben zien staan.
    en niet meer met mij om wilt gaan terwijl ik je altijd steunde.
    hier kan ik zo pissig over worde. en dan maar bij mij zitten klagen dat is ECHT het enige waar ik goed voor ben volgens mij. nou.. als ze de volgende keer weer bij me zit te klagen keer ik haar mijn rug toe.
    en nu ga ik iets HEEL gemeens zeggen. ze kan zakken in haar eet probleem ze zoekt het maar LEKKER zelf uit!

    sorry mensen moest er even uit:$


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Dat is echt kut :C
    Maar ze is je niet waard, vooral niet omdat jij haar de hele tijd hebt gesteund..
    Ik zou gaan voor de directe aanpak, vertel haar de waarheid en dan zie je wel hoe het loopt.

    --
    Trouwens, je woont trouwens heel dicht bij mij in de buurt, ik woon ook in Elst.

    iig, good luck!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 17:34 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Dit is heel erg herkenbaar.. Start opnieuw, met andere vrienden. Zij is jou niet waard en er zijn zoveel meer mensen die jou wel zien staan! En wanneer zij ziet dat jij ook plezier kan hebben met anderen, zal ze zich automatisch slechter gaan voelen, aangezien het hoogstwaarschijnlijk leek alsof jij er op ieder moment van de dag was voor haar, en nu plots niet meer..
    Succes in ieder geval!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Man, dit herken ik zo. Ik heb uiteindelijk gebroken met zo'n vriendin wat heel moeilijk was voor me. alvast succes met d'r !

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 18:22 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    dankje, maar hoe moet ik dat aanpakken?
    dat vind ik het lastigst


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Wow, wat een bitch.
    Dumpen die handel. (Als vriendin he.)

    Phenomena schreef:
    Man, dit herken ik zo. Ik heb uiteindelijk gebroken met zo'n vriendin wat heel moeilijk was voor me. alvast succes met d'r !

    hoe moet ik dit zeggen?
    hoe heb jij dit gedaan?
    moet ik gewoon zeggen, waarom zeg je tegen mij dat je ziek bent maar spreek je wel met anderen af?


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Laat haar dan ook met rust... ze komt er vanzelf wel achter...


    Life is hard and then we die

    Zeg dit haar dan gewoon.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is gewoon, ene kutstreek van haar.

    En dat mag je best tegen haar zeggen.
    Al is het niet zo slim om het heel beledigend te doen!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.