• Hee! Ik zoek een titel voor een nieuw verhaal. Tot nu toe heb ik de titel Our California maar om de een of andere reden ben ik er niet tevreden over. Hieronder volgt een soort van korte inhoud over het verhaal.

    Wanneer Lexi Paige Johnson haar vader op zeventien jarige leeftijd verliest doet het haar niet veel. Haar vader heeft altijd al in het leger gezeten en buiten toen ze heel klein was heeft ze haar vader niet veel gezien. Haar moeder tilt hier echter zwaarder aan. Ze kan niet met het verdriet om, alles in huis deed haar aan hem denken. Daarom besluiten ze te verhuizen. Daar heeft Lexi echter geen zin in, ze kan Coldwater High nog niet achterlaten. In deze tijd heeft ze haar vakantie liefje, James Cameron, hard nodig, maar hij antwoord al weken niet meer op haar mails. Ze verhuizen naar Forks, Wa, hopend op een nieuw begin.


    Dit is het ongeveer. Dus, nu heb ik jullie hulp nodig, zou ik Our California houden of een andere titel nemen? Kom maar op met die titels!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    comfort in c h a o s

    probeer Title Generator
    misschien staat er wat leuks tussen ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    SwaggerApp schreef:
    probeer Title Generator
    misschien staat er wat leuks tussen ;D

    Ik ben niet zo'n fan van die titel generators.


    comfort in c h a o s

    Kan je misschien (eventueel via een PB) wat meer info geven over waar je met het verhaal naartoe wilt? Dan kan ik gemakkelijker een passende titel kiezen :')

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 13:29 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    James Cameron? Is dat niet de regisseur van avatar? :p wat de titel betreft... Livin la vida Lexi. Nee, sorry, ik kan geen goede titel bedenken xD


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Audience schreef:
    James Cameron? Is dat niet de regisseur van avatar? :p wat de titel betreft... Livin la vida Lexi. Nee, sorry, ik kan geen goede titel bedenken xD

    Geen idee :Y) Ik heb gewoon random een naam en achternaam bij elkaar geplakt.


    comfort in c h a o s