• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:47 ]

    Het kan rude klinken, maar je moet helemaal niks doen.
    Grote kans dat hij gewoon aandacht wilt en wil horen dat je van hem houd, hij 'gaat' heus niet hoor. :/

    Oh en dat weet ik omdat ik dat zelf ook wel eens tegen iemand heb gezegd, wat dom was, ik weet het.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 23:44 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    Het kan rude klinken, maar je moet helemaal niks doen.
    Grote kans dat hij gewoon aandacht wilt en wil horen dat je van hem houd, hij 'gaat' heus niet hoor. :/


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Raveleijn schreef:
    Het kan rude klinken, maar je moet helemaal niks doen.
    Grote kans dat hij gewoon aandacht wilt en wil horen dat je van hem houd, hij 'gaat' heus niet hoor. :/


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mensen die van plan zijn zelfmoord te plegen, zullen wel ergere redenen hebben & die gaan niet zomaar aan iemand zeggen 'ik ga wel dood', volgens mij wil hij gewoon je aandacht, aangezien hij nog op je is. En er dan zo licht over gaan als 'ik ga wel gewoon dood' ik zou het echt niet geloven.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 23:44 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Raveleijn schreef:
    Het kan rude klinken, maar je moet helemaal niks doen.
    Grote kans dat hij gewoon aandacht wilt en wil horen dat je van hem houd, hij 'gaat' heus niet hoor. :/

    Lovefaker schreef:
    Mensen die van plan zijn zelfmoord te plegen, zullen wel ergere redenen hebben & die gaan niet zomaar aan iemand zeggen 'ik ga wel dood', volgens mij wil hij gewoon je aandacht, aangezien hij nog op je is. En er dan zo licht over gaan als 'ik ga wel gewoon dood' ik zou het echt niet geloven.


    Dat is niet het enige, hij wil al heel lang dood. Zijn ouders zijn gescheiden en zijn vader is heel arm, en die vader moest geopereerd worden maar daar hadden ze geen geld voor, en toen had die jongen de helft van zn spullen verkocht om die operatie te betalen, en nu zegt zijn vader; Je bent niet waard! Flikker op! En hij mag het huis van zn vader niet meer in. En nog meer dingen allemaal..