• One band, one dream, ONE DIRECTION <3



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Twitter
    En mijn Hyves is niet interesting, ik zit er namelijk nooit meer op. Iedereen hier verwijderd zijn Hyve.
    (:


    JDN.

    Snickers schreef:
    twitter: http://www.twitter.com/MarritStyles
    hyves: http://maarrritt.hyves.nl


    Jou volg ik al en heb ik op hyves:P


    What's so bad about being different?

    Snickers schreef:
    (...)
    ik volg je al op twitter:Y)


    ik volg jou ookal ;d


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Joszie schreef:
    Twitter
    En mijn Hyves is niet interesting, ik zit er namelijk nooit meer op. Iedereen hier verwijderd zijn Hyve.
    (:

    Ja, bij mij ook hoor haha(:
    achja


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Joszie schreef:
    En iedereen op school gaat me raar aankijken :Y) Volgens mij is het ook niet zo normaal om in 5VWO zo'n fan te zijn van een boybandje.


    Nee hoor ik ben bijna 18 en ik wet dat mijn agenda erger word dan de jouwe. En wat boeit het!! Iedereen is wel ergens fan van.

    Joszie schreef:
    En iedereen op school gaat me raar aankijken :Y) Volgens mij is het ook niet zo normaal om in 5VWO zo'n fan te zijn van een boybandje.


    HAHA, mijn hele klas zou dan de hele tijd vragen: '' Wie zijn dat?'' en ik heb geen idee hoe ik ze dat moet uitleggen, vooral omdat ze me raar gaan vinden. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    (...)

    HAHA, mijn hele klas zou dan de hele tijd vragen: '' Wie zijn dat?'' en ik heb geen idee hoe ik ze dat moet uitleggen, vooral omdat ze me raar gaan vinden. x'D

    Alle jongens uit mijn klas vinden me al raar :') Ik tweet er de hele tijd over. Volgens mij zijn een aantal het spuugzat


    JDN.

    Joszie schreef:
    En iedereen op school gaat me raar aankijken :Y) Volgens mij is het ook niet zo normaal om in 5VWO zo'n fan te zijn van een boybandje.


    haha in 4vwo ook niet denk ik, maar schijt hoor.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Joszie schreef:
    En iedereen op school gaat me raar aankijken :Y) Volgens mij is het ook niet zo normaal om in 5VWO zo'n fan te zijn van een boybandje.


    Whaha ik ga nu naar mijn examen jaar (4 VMBO TL) xD
    En al die mensen uit mijn klas worden GEK van mijxD


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Whaha ik ga nu naar mijn examen jaar (4 VMBO TL) xD
    En al die mensen uit mijn klas worden GEK van mijxD

    Hahaha mijn vriendinnen zijn geen fan, dus die irriteer ik ook heel erg.
    Gelukkig gaat een derde vriendin naar een andere school, die van ons dus, zodat ik haar wat vaker zie (ze zit een klas lager), haar heb ik al wel aangestoken met One Direction Infection :Y)


    JDN.

    @lianne, die foto die jij hebt op twitter achtergrond, heb ik als bureaublad ;D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Mijn klas kent me amper omdat ik ze niet moet. ;D
    /Foreveralone.
    Bijna niemand van mijn klas followed me ook en daar ben ik blij mee, ik zou ze ook eigenlijk niet eens accepteren. xD


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ze werden vorig jaar al gek van mij en 2 vriendinnen met Justin Biebahh, dus het zal nu nog wel erger zijn hahahaha


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Joszie schreef:
    (...)
    Hahaha mijn vriendinnen zijn geen fan, dus die irriteer ik ook heel erg.
    Gelukkig gaat een derde vriendin naar een andere school, die van ons dus, zodat ik haar wat vaker zie (ze zit een klas lager), haar heb ik al wel aangestoken met One Direction Infection :Y)


    Hahaha okaaay!
    Bij mij kennen mij vriendinnen ze wel(:
    1'tje is helemaal gek van Harry
    en een ander is helemaal gek van Niall..(:


    What's so bad about being different?

    Ik ga m'n vriendin Woensdag ook aansteken met 1D, als ik der weer zie want dan ga ik der van alles laten zien en dan moet ze wel toegeven dat ze geweldig zijn. :3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''