• Ja, ik verveel me af en toe en ik vroeg me af of iemand nog leuke ideeën heeft om te doen in de vakantie?


    Aan niets denken is ook denken.

    Neem je camera, ga ergens heen en neem gewoon foto's. Dat is wat ik doe als ik me verveel (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Danelaw schreef:
    Neem je camera, ga ergens heen en neem gewoon foto's. Dat is wat ik doe als ik me verveel (:


    Dat is een goed idee, dat wilde ik ook nog gaan doen ;3
    ik had het idee om samen met mijn zus morgen de zonsopgang te gaan fotograferen, alleen weet ik niet of dat doorgaat omdat het wel errug vroeg opstaan is voor in de vakantie.


    Aan niets denken is ook denken.

    Wut 0.o Ik moest vandaag al weer naar school.

    IfOnly schreef:
    Wut 0.o Ik moest vandaag al weer naar school.


    Dan woon je in het zuiden ;3
    Ik moet pas 3 september..


    Aan niets denken is ook denken.

    Sta extra vroeg op voor de zonsopgang te zien. ^^


    O, look at all the fucks I give:

    Steele schreef:
    Sta extra vroeg op voor de zonsopgang te zien. ^^


    Holy heck, hoe vroeg zou ik dan moeten op staan
    om 5.00? aah


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    (...)

    Dat is een goed idee, dat wilde ik ook nog gaan doen ;3
    ik had het idee om samen met mijn zus morgen de zonsopgang te gaan fotograferen, alleen weet ik niet of dat doorgaat omdat het wel errug vroeg opstaan is voor in de vakantie.


    So? Als je moe bent kruip je gewoon daarna weer je bed in. Je moet soms wat over hebben voor een mooie foto (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Om op de beginpost te reageren: talk with somebody!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Je mag altijd mijn cursus frans komen leren en morgen mijn examen gaan invullen?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Danelaw schreef:
    (...)

    So? Als je moe bent kruip je gewoon daarna weer je bed in. Je moet soms wat over hebben voor een mooie foto (:


    True, true!
    @ Souvenir ; de vriendinnen waar ik mee zou willen afspreken zijn op vakantie / hebben geen zin om wat af te spreken en de rest van die vriendinnen hoef ik eigenlijk niet te zien..

    @Amused ; Dat lijkt me niet zo'n goed idee, aangezien ik maar 1 jaar frans heb gehad en dat in de 1e klas was en ga nu naar de 6e klas. Dan verkloot ik je examen haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    (...)

    Holy heck, hoe vroeg zou ik dan moeten op staan
    om 5.00? aah

    So? Ga dan weer slapen. :'D


    O, look at all the fucks I give:

    Rizzoli schreef:
    (...)

    True, true!
    @ Souvenir ; de vriendinnen waar ik mee zou willen afspreken zijn op vakantie / hebben geen zin om wat af te spreken en de rest van die vriendinnen hoef ik eigenlijk niet te zien..

    @Amused ; Dat lijkt me niet zo'n goed idee, aangezien ik maar 1 jaar frans heb gehad en dat in de 1e klas was en ga nu naar de 6e klas. Dan verkloot ik je examen haha


    Je kan met mij babbelen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Heb je hobby's? Tekenen, schilderen, zoek een leuke serie (New Girl (komedie) en/of Pretty Little Liars (drama, mysterie)).
    Ga lezen, winkelen, funshoppen, kamer eindelijk eens opruimen, je kledingkast eens goed doorspitten en dingen wegdoen die je nooit meer aandoet of niet meer passen.
    Ga een vehaal schrijven, begin een goede en uitgedachte RPG, ruim je computer eens op, ga nieuwe muziek zoeken voor op je Mp3. Schaf een (3)DS(i) of iets dergelijks aan en ga allerlei leuke spellen downloaden en spelen. Ga eens koken of wat lekkers bakken zoals taart, koekjes, cupcakes. Ga eens kijken op bloglovin.com en ga wat blogs volgen die je interesseren (fashion, beauty, fotografie etc.) Of 9gag lezen is ook leuk.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 20:25 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ah, noorden? Same here.
    dramacrazy.net en viki.com zijn waar ik m'n tijd mee opvul als het weer zich niet van z'n beste kant laat zien (krul), maar dat ligt misschien niet echt in je interesses ^^;
    Voor de rest verveel ik me ook :/


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Souvenir schreef:
    (...)

    Je kan met mij babbelen?


    Dat is leuk ;3
    maar ik moet nu weer gaan bye


    Aan niets denken is ook denken.