• Er bestonden genoeg scholen voor gewone kinderen, maar geen één school die abnormale kinderen kon opleiden. De abnormale kinderen waren mutanten. Dit stond van hun geboorte vast, niet wat ze konden met hun kracht, maar dat ze een kracht zouden hebben als ze de goede vorm van opleiding zouden vorm. Daarom gaan deze kinderen naar de mutanten school: [...]. Hier worden ze door middel van speciale en gewone lessen opgeleidt tot krachtige mutanten. Want uiteindelijk moeten deze leerlingen het opnemen tegen de mutanten van de vijandelijke school.

    Dit verhaal zal draaien rond Mick en Raya Savarin, een tweeling. Ze gaan allebei voor het eerst naar de school.


    Rollen
    # Toekomstige beste vriendin Raya
    # Andere vriendinnen Raya
    # Beste vriend Mick
    # Vijanden van Raya en Mick
    # Overige leerlingen

    Informatie
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd: Niet allemaal 16 jaar. Raya en Mick zijn dertien jaar
    Mutantkracht: Kom niet allemaal aanzetten met gedachtelezen, want je moet er mee kunnen vechten.
    Uiterlijk: Een bekend persoon. En trouwens niet iedereen hoeft super mooi te zijn, er mogen ook flinke bij zitten.
    Familie:
    Overige informatie: Alles wat je nog graag kwijt wilt over je personage.
    Waarschuwen?

    Mutant School

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 19:03 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga invullen:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Overige lln.
    Voornaam: Oliver. Vrienden noemen hem Oli of Oliebol, maar dat haat hij.
    Achternaam: Globe
    Volledige naam: Oliver Mathewson Globe.
    Leeftijd: 18
    Mutantkracht: Oliver is vreselijk snel in zijn handelingen. Niet gewoon snel van iemand die snel kan rennen, nee, Oliver zijn handelingen gaan sneller dan het oog kan waarnemen. Hij kan beslissen in een fractie van een seconde en voert het dan uit zonder iemand het ooit heeft gezien. Hier maakt hij dan ook vaak gebruik van om de “grappige” uit te hangen om dingen van plaats te veranderen, mensen te pesten,..
    Uiterlijk:


    Oliver heeft het gezicht alsof hij net uit een boekje komt gestapt. Zijn bruine haren hangen altijd warrig over zijn voorhoofd wat hem een verschrikkelijke nonchalante look geeft. Oliver staat bij vele meisjes bekend voor zijn verleidelijke glimlach. Het is zo’n typische schuine glimlach die vele jongens hebben als ze even niet weten wat zeggen of gewoon heel onhandig zijn geweest en dat laatste gedeelte komt bij hem heel veel voor. Zijn ogen zijn mooi chocolade bruin. Van kledij draagt hij vanalles het liefste wat hij draagt is een wit tshirt met een geruit, blauw hemd over die openhangt en een grijze skinny’ daaronder die een beetje hangt, maar niet té en zijn favoriete sneakers.
    - Francisco Lachowski.
    Familie: Oliver is in een normaal doorsnee gezin opgegroeid in hartje Engeland. Samen met de tweeling Olivia en Penelope heeft Oliver een heel normale jeugd gehad. Alleen waren Olivia en Penelope als water en vuur voor Oliver. De twee maakten 24 uur op 24 ruzie. Toen Oliver merkte dat hij anders was vertrok hij zonder iets te zeggen gewoon naar de mutanten school, waar hij nooit één woord lost over zijn familie.
    Overige informatie: Oliver kan zich helemaal terug trekken met zijn muziek. Hij luistert het liefst metal-punk. Zijn lievelings band is Bring me the horizon.
    Waarschuwen? Ja (:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 16:05 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Kies maar ;')
    Voornaam: Alyssa
    Achternaam: Dunaway
    Volledige naam: Alyssa Dunaway
    Leeftijd: 15 Jaar
    Mutantkracht: Alyssa kan haar lichaam uit ieder materiaal laten bestaan. Metaal, steen enzovoort. Maar meestal neemt haar lichaam een diamante vorm aan als ze gaat vechten. In deze vorm is ze ongevoelig voor elke vorm van fysieke schade en kan met haar diamanten lichaam een enorm gewicht dragen.
    Uiterlijk:


    Zo ziet ze er normaal uit.


    Zo ziet ze eruit in haar diamanten vorm.
    Familie: Alyssa kan haar familie niet meer herinneren. Op Alyssa's vijfde verjaardag vierde ze haar verjaardag met haar hele familie in het park. Maar een kwaadaardige mutant die de kracht had om vuur te beheersen verbrande haar hele familie. In paniek veranderde Alyssa's lichaam in metaal voordat ze verbrand kon worden. Ze werd gered door de schoolhoofd van de mutanten school en hij bood haar aan om voor haar te zorgen. Sinds dien woont ze in de mutanten school.
    Overige informatie: Alyssa is een rustig, dromerig meisje. Ze is bijna altijd vrolijk en positief over alles. Ze vind het dan ook helemaal niet erg dat ze een mutant is. Ze vind het juist helemaal geweldig. Bij een groep kan Alyssa erg verlegen zijn. Ze houd er niet van om in de spotlight te staan, en richt ook veel liever de aandacht op iemand anders. Bij vreemden durft ze amper haar mond open te trekken, terwijl ze bij bekenden en vrienden haar mond maar niet sluit.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 0:28 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:
    Rol: Kies maar ;')
    Voornaam: Alyssa
    Achternaam: Dunaway
    Volledige naam: Alyssa Dunaway
    Leeftijd: 15 Jaar
    Mutantkracht: Alyssa kan haar lichaam uit ieder materiaal laten bestaan. Metaal, steen enzovoort. Maar meestal neemt haar lichaam een diamante vorm aan als ze gaat vechten. In deze vorm is ze ongevoelig voor elke vorm van fysieke schade en kan met haar diamanten lichaam een enorm gewicht dragen.
    Uiterlijk:


    Zo ziet ze er normaal uit.


    Zo ziet ze eruit in haar diamanten vorm.
    Familie: Alyssa kan haar familie niet meer herinneren. Op Alyssa's vijfde verjaardag vierde ze haar verjaardag met haar hele familie in het park. Maar een kwaadaardige mutant die de kracht had om vuur te beheersen verbrande haar hele familie. In paniek veranderde Alyssa's lichaam in metaal voordat ze verbrand kon worden. Ze werd gered door de schoolhoofd van de mutanten school en hij bood haar aan om voor haar te zorgen. Sinds dien woont ze in de mutanten school.
    Overige informatie: Alyssa is een rustig, dromerig meisje. Ze is bijna altijd vrolijk en positief over alles. Ze vind het dan ook helemaal niet erg dat ze een mutant is. Ze vind het juist helemaal geweldig. Bij een groep kan Alyssa erg verlegen zijn. Ze houd er niet van om in de spotlight te staan, en richt ook veel liever de aandacht op iemand anders. Bij vreemden durft ze amper haar mond open te trekken, terwijl ze bij bekenden en vrienden haar mond maar niet sluit.
    Emma Frost, diamant is te breken hehe, als je de film hebt gezien.


    I live for the applause, you will die for it.

    Shockwave schreef:
    (...)Emma Frost, diamant is te breken hehe, als je de film hebt gezien.


    Oh, ik had op wikipedia gekeken en de zin daar vandaan overgetypt. Mijn fout(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    De rollen!

    # Toekomstige beste vriendin Raya
    Everdeen
    # Andere vriendinnen Raya
    Persefoneia
    # Beste vriend Mick
    Shockwave, Netsky & Everdeen
    # Vijanden van Raya en Mick
    Shockwave & SofieSaade


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    De rollen!

    # Toekomstige beste vriendin Raya
    Everdeen
    # Andere vriendinnen Raya
    Persefoneia
    # Beste vriend Mick
    Shockwave, Netsky & Everdeen
    # Vijanden van Raya en Mick
    Shockwave & SofieSaade

    Dankjeee:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Yes, thankyou. :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    Romanian schreef:
    De rollen!

    # Toekomstige beste vriendin Raya
    Everdeen
    # Andere vriendinnen Raya
    Persefoneia
    # Beste vriend Mick
    Shockwave, Netsky & Everdeen
    # Vijanden van Raya en Mick
    Shockwave & SofieSaade


    Bedankt voor de rol maar ik had in de rol neer gezet dat ze elkaar mochten?

    SofieSaade schreef:
    (...)

    Bedankt voor de rol maar ik had in de rol neer gezet dat ze elkaar mochten?


    Dat weet ik, maar anders kon ik er niks mee. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar anders kon ik er niks mee. (:


    Aha oke is goed <3

    Dankje voor de rol(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Allemaal graag gedaan en wel gaan lezen, hea? (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    Allemaal graag gedaan en wel gaan lezen, hea? (nerd)
    Doe ik al sgsdgvdxgsg s, wel gaan schrijven he? :9~:9~:9~

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 19:31 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Shockwave schreef:
    (...)Doe ik al sgsdgvdxgsg s, wel gaan schrijven he? :9~:9~:9~


    Whehehehe, er komt zo een nieuw deel online! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking