• Ik heb net een dvd gevonden van groep 8.
    Hebben jullie ook nog spullen van de basisschool?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Jep, een beker en dvd's


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Verslagboeken, het liefst gooi ik ze weg, maar mijn moeder wil ze perse bewaren.


    Take risks and conquer your fears.

    Klassenfoto's. Mehh, ik droeg echt vage kleren.


    Firm believer of all that is magic

    Al mijn agenda's en video's van communies en uhh, al mijn knutselwerkjes en vader/moederdagcadeau's. Die hangen btw nog in de garage, keuken en de bureau.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Zowat alles. Dvd's, foto's, zelfs de boeken nog omdat mijn moeder ze niet weg wil gooien. Nu staan ze daar maar oud te wezen op de zolder.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Een paar dingen zoals foto's, maar de meeste dingen zou ik willen verbranden met liefde (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Een dvd van de musical die ik toen deed in groep 8. Alleen heb ik daar nare herinneringen aan, dus eigenlijk heb ik die nog nooit bekeken ;x Maar ik bewaar m sowieso voor later!

    Klasfoto's, tekeningen & nieuwjaarsbrieven.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik heb zelfs m'n boeken nog.:Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Helemaal niets meer...


    Life is hard and then we die

    Vollmer schreef:
    Ik heb zelfs m'n boeken nog.:Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Tekeningen en zelfgebonden boekjes die ik toen maakte. (:


    ars moriendi

    Ja, een diploma en paar klasfoto's.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Paar diploma's.. klassenfoto's... Één of ander boek waarin allemaal dingen staan wat er in die 8 jaar gebeurd is [qua nieuws.. Nieuws nieuws, niet school nieuws]

    Ik had een cd ding met allemaal foto's erop van kamp.. Alleen iemand heeft hem te pakken gekregen en was hem krijg, paar jaar later vond ik hem en was hij onleesbaar..

    Oh en knutselboek van groep 1&2

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 0:00 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you