• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:18 ]

    Nee ik kan het niet doen Me school is heel streng wel ik kan naar de Mcdonald lopen in de pauze maar meer niks =D


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, just stay strong. - Justin Bieber

    Op de muziekschool wel ja. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dit jaar echt heel veel, puur omdat ik mijn klas haatte en helemaal gek werd daar.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ja, maar ik ga dan gewoon niet naar school en me ma meld me dan ziek. (: Dit jaar heb ik in de laatste schoolweek ook wel wat uurtjes gespijbeld en ben ik niet komen opdagen, maar ach, we deden toch niets bijzonders meer.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    JA, en een keer ging ik tijdens duits gwn voor het raam dansen en die oma kijkt me gewoon vaag aan en doet niksxD

    Een keer toen kreeg ik mijn beugel maar ik jad geen zin om nog een paar uurtjes op school te zitten


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, maar 't is HBO, dus eigen verantwoording.


    No growth of the heart is ever a waste

    uhh toen ik naar de tandarts ging hadden me ouders het eerste uur afgemeld maar ik was al lang daar klaar dus ik bleef thuis maar dat noem ik niet echt spijbelen


    Shoganai i ne~

    Dat lukkte niet omdat ze een inlogsysteem hadden. Je kreeg een pas en daarmee moest je dan 's morgens en 's avonds inloggen (er stonden ook telkens leerkrachten bij dat bakje en het je moest tien minuten voor tijd op school zijn). Als je je niet uitlogde werd dat sowieso onderzocht. En als je in iemand anders hun naam uitlogde had je direct strafstudie.
    In mijn huidige school zou het veel gemakkelijker gaan, maar ik kon het me niet veroorloven.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ja maar ik spijbel niet zomaar.
    als ik echt een klote dag heb ofzo blijf ik lekker thuis en vervals een handtekening. hebben mn ouders nooit gemerkt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nee.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ja, maar ja wel wanneer ik me dan ziek meldde. Als ik een moeilijk proefwerk heb het volgende uur of gewoon naar huis wil. Onze school doet dat vet streng en zo, dus echt wegblijven zonder ziekmelden durf ik niet. (krul)


    Smile and live.

    Nee, maar ik fake soms dat ik ziek ben. :'D

    yep soms als ik me kut voel of gewoon echt geen zin heb dan verzin ik gewoon een smoes of ik zeg dat ik het eerste uur vrij heb en slaap uit :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Eeeh, ik heb eigenlijk nooit gespijbeld, maar de laatste twee maanden wel...
    Oeps.
    Nu ga ik het niet meer doen, omdat het de examenklas is waarin ik terecht kom. :'D
    Mijn ouders waren niet zo blij, maar ik had dit jaar echt een kutjaar.


    "Well, well. Look who we've got here!"