• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:18 ]

    Ik zit nog op de basisschool, dus ik kom altijd, anders wordt juffrouw Annemieke heel erg boos op me. (huil)

    CuteMaartje schreef:
    Ik zit nog op de basisschool, dus ik kom altijd, anders wordt juffrouw Annemieke heel erg boos op me. (huil)

    op de basisschool is t juist kapot simpelxD dan boeit het ze nog geen ruk of je nou komt of niet

    Soms, maximaal 2 x per jaar?


    I´m nothing special.

    Als je bij ons er niet bent in een les, bellen ze meteen je ouders en sturen ze een brief om te vragen waarom je er niet was.
    En als ze weten dat je gespijbeld hebt, dan word je volgens mij geschorst :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Nope, en ik zou het niet durven ook niet


    Where words fail, music speaks

    1 keertje, 5 uur ofzo :Y)
    En dat was mijn eerste keer voor alle 3 jaren die ik op de middelbare zit, maar mijn mentrix is heel relaxt. Dus toen ze me belde zei ik dat ik bij de tandarts was toen en ze geloofde me lol. En ik heb een naamgenootje dus ik zei tegen mn ouders dat ze de verkeerde afwezig hadden gemeld (krul)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 22:32 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    CuteMaartje schreef:
    Ik zit nog op de basisschool, dus ik kom altijd, anders wordt juffrouw Annemieke heel erg boos op me. (huil)
    HUNG, je studeert al(cat)


    Where words fail, music speaks

    Vroeger wel heel vaak, een keer naar de leerplichtambtenaar geweest en een keer een boete gekregen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Echt niet, ik ben veel te braaf.(joehoe)


    everything, in time

    ik nog nooit^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Nee.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Altijd als we tl hebben, want dat is een vervang uurtje als de les uitvalt en je zit alleen maar en je hebt ooit wat te doen. Dan zit ik liever buiten.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Op de middelbare school wel, maar ik heb me voorgenomen om op het MBO braaf naar de lessen te gaan :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    MONSTERBEAR schreef:
    Nee. Wat heb je eraan? Dan moet je bijschrijven en kun je de volgende keer niet meer volgen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb al heel vaak gespijbeld, maar ik denk dat ik het nu wat rustiger aan zal doen.


    Life begins at the end of your comfort zone