• Omdat de vorige vol zat, is hier deel twee,

Hier kan je lekker praten over Drarry (Draco+Harry), en plaatjes dumpen. (En ik weet dat er HP photo topics zijn, maar deze is dan wat gerichter op Drarry.)

Als je Drarry niet leuk vind, is dat oké maar wees dan ook zo sportief om dit topic met rust te laten (:

[ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 19:38 ]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Oehhhh:

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

En nog deze omdat ie heel erg waar is:

Wtf:

Nu stop ik :$

Oh, nog even deze:

omgosh.
    dit
    topic.
    -abo-

Love is louder.

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Tragically schreef:

ooh, dat's exact wat ik dacht toen ik de film keek <3

Love is louder.

Ik vind Drarry eng en gestoord en grappig. :Y)
    maar ik ben er dus niet zo voor

All was well.

Waarom snappen mensen niet dat dat soort reacties hier echt nutteloos zijn?

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

ik ga ook niet naar een Justina babyface topic en zeuren over hoe irritant ze wel niet is. doe niet nutteloos en blijf gewoon weg uit de amazing Drarry Topic

thank you

[ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 13:38 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Inderdaad.

Don't like? Don't post.

Again:

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Oppugno schreef:
    Oh, nog even deze:

I'm in love with you and all your little things

Gringotts schreef:
    Ik vind Drarry eng en gestoord en grappig. :Y)
    maar ik ben er dus niet zo voor

None but ourselves can free our minds.

Lovefaker schreef:
    (...)

-died-

Cool, neat, swell -Cry