• ...vanwege die "tips" op pro ana sites. Ik wilde gewoon even kijken wat er allemaal voor walgelijks opstond, maar ik moest bijna huilen.
    Het is toch verschrikkelijk dat mensen niet inzien dat ze mooi zijn zoals ze zijn, en dat ze zichzelf uithongeren om af te vallen totdat ze skeletten zijn. Zulke sites moeten echt verboden worden. Als ik iemand hiermee kwets, jammer dan, maar het is echt verschrikkelijk om het allemaal te lezen.
    Bah, ik zou alle mensen wel door elkaar willen rammelen en zeggen dat ze zich niet moeten inlaten met zulke ideeën!

    Sorry, ik ben in de periode dat ik me van alles aantrek.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gelijk heb je... gelijk heb je...


    Life is hard and then we die

    1 van de redenen waarom ik daar nooit naar zal kijken.
    + ik heb dezelfde mening erover als jou.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat is echt niet erg.
    Ik heb hetzelfde gehad. Ik schrijf een verhaal met iemand, waarin een annorexiapatient in voorkomt, dus dan zijn pro-ana sites gewoon handige informatie...
    Ik heb er echt bijna om gehuild...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik denk trouwens dat ik er eerder verschrikkelijk kwaad om zou worden.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik denk trouwens dat ik er eerder verschrikkelijk kwaad om zou worden.


    Tja... Of beiden...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    PUKKELxDING schreef:
    Ik denk trouwens dat ik er eerder verschrikkelijk kwaad om zou worden.

    Dat ook. Gewoon allebei.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    In bepaalde landen zijn dat soort sites ook verboden!
    Ik zou willen dat dat hier ook zo was. Het voegt niets toe aan je leven, wat mij betreft...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    In bepaalde landen zijn dat soort sites ook verboden!
    Ik zou willen dat dat hier ook zo was. Het voegt niets toe aan je leven, wat mij betreft...

    Lekkere regering hebben wij. Ze zijn allemaal fel op geld en andere culturen, maar sites verbieden die meisjes de afgrond inhelpen, ho maar.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Er zit wel een dieper verhaal achter die sites dan wat de meeste mensen denken hoor, het is niet alleen elkaar aanmoedigen om zoveel mogelijk gewicht te verliezen.
    Oke, ik houd mijn mond al. (':


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Je het helemaal gelijk, het is ook belachelijk. Ik heb er alveel over gehoord, maar eigenljk nog nooit zo'n echte typische site gezien. Dat vind ik best jammer. Niet om het te proberen, begrijp me niet verkeerd want ik verafschuw het, maar ik ben ergens wel nieuwsgierig wat voor belachelijke dingen die mensen allemaal bedenken..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Funeral schreef:
    Er zit wel een dieper verhaal achter die sites dan wat de meeste mensen denken hoor, het is niet alleen elkaar aanmoedigen om zoveel mogelijk gewicht te verliezen.
    Oke, ik houd mijn mond al. (':


    (Be)lieve in (you)rself

    Je hebt gelijk. Zeker omdat ik zo'n periode gehad heb en precies weet wat er gebeurd.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, heb ooit, paar jaar terug eens op zo'n site gezeten and next thing I knew was dat ik ongelofelijke trek in een hamburger had :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is inderdaad verschrikkelijk wat er op die site's staat, en wat ze daar doen. Maar dat is ook het leven van iemand met anorexia...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    PUKKELxDING schreef:
    Gelijk heb je... gelijk heb je...


    Where words fail, music speaks