• Een HP tatoeage laten zetten als jullie ouder zijn? :']
    Ik misschien... een kleine zin of klein plaatje :'D


    Maar zelf zou ik nooit zulke grote nemen:





    Sommige zijn wel mooi, maar wel een beetje té naar mijn smaak x']

    Of hebben sommige van jullie er al een ? :']


    =

    Nee, ik wil wel een tattoo, maar niet van HP, of iets dergelijks.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Een vriend van mij heeft dat tekentje van the Deathly Hallows. (:
    Die heb ik altijd heel mooi gevonden.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ja, ik ga zeker & vast een Hp tattoo nemen ben er alleen nog niet over uit wat xD


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik ken iemand die 'the dark mark' op haar linkerarm heeft staan maar dat vind ik er nogal over. Ikzelf heb even crucio hurts less staan maar dat heeft een betekenis die verder gaat dan HP (alhoewel het er wel ook inzit) maar die ik niet aan jullie neus ga hangen :Y)
    Misschien ga ik later 'Cause the magic will never end op mijn arm zetten maar dat weet ik niet zeker, omdat ik niet weet of ik het er wel voor over heb.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    shithead schreef:

    Zelf vind ik tatoeages met white inkt heel mooi! Subtiel en bijzonder...



    Dat is inderdaad wel mooi, ja! Maar ik weet niet, ik vind dat er toch wel een beetje over gaan. Maar als ik dat dan zou doen, zou ik echt een mooi motto/uitspraak uit de HP boeken nemen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Als ik er één neem, maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren, dan neem ik het teken van de Relieken.


    All was well.

    Never ever, dat vind ik gewoon too much. Ik ben opgegroeit met Harry Potter, heb jarenlang de boeken over en over gelezen en vond de films amazing.. maar nee, dat zou ik nooit doen.

    Ik zit wel aan een tattoo te denken, maar dan ga ik toch voor een klein kroontje op mijn enkel (ter ere van de eternal rockband Queen -waar ik overigens ook mee ben opgegroeit - en Freddie Mercury, my lifeinspiration :Y) )Maargoed, dat gaat dus veel dieper. <3

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 21:04 ]


    ars moriendi

    Astarte schreef:
    Ik ken iemand die 'the dark mark' op haar linkerarm heeft staan maar dat vind ik er nogal over. Ikzelf heb even crucio hurts less staan maar dat heeft een betekenis die verder gaat dan HP (alhoewel het er wel ook inzit) maar die ik niet aan jullie neus ga hangen :Y)
    Misschien ga ik later 'Cause the magic will never end op mijn arm zetten maar dat weet ik niet zeker, omdat ik niet weet of ik het er wel voor over heb.


    De dark mark vind ik ook wel een beetje over de top gehe :'D
    Dat durf ik nooit x] Volgens mij mag ik dan de kerk niet meer in x'D
    Doet een tattoo trouwens erg pijn? :'3


    =

    ik denk het wel...
    want ik vind het ongelofelijk leuk
    en ik ben ermee opgegroeit :3

    alleen dan idd niet zo'n groote, maar zo'n kleintje is leuk! xD


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik vind van die kliene wel heel mooi en cool, maar ik denk niet dat ik er zelf één zou nemen (:


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Lol, definetly not.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik wil sowieso geen tattoo, maar als ik er een van HP zou nemen, zou het het teken van The Deathly Hallows zijn. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mmm. Ik weet het niet. Als ik er een zou nemen zou het denk ik het teken van The deathly hallows zijn.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Nee ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik ooit een tattoo neem, zal er Always staan.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.