• Ik wil mijn haar weer verven, ik moet eigenlijk (megauitgroei), maar ik weet niet welke kleur D:
    Ik heb nu lichtblonduitgroeidonkerblond (heerlijk duidelijk), en ik heb het nu donkerbruin, lichtbruin en blond gehad. ;D Nu weet ik dus niet wat ik moet kiezen:
    1. Blond (:
    2. 'Donkerbruin' (:
    3. 'Lichtbruin' (:

    1. |||||||||
    2. |||||||||||||||
    3. ||||

    die drie stemmen zijn reacties van vrienden (:

    alvast bedankt! ;D

    Ik moet het vóór 17 augustus weten, want dan ga ik mijn haar verven (:

    Goed, donker & lichtbruin zijn even aangepast, omdat ik twee opmerkingen gehad dat de kleuren niet bij de termen passen. Het donkerbruin is het donkerste dat ik mag nemen, en het lichtbruin is het lichtst dat ik wil op het gebied van bruin.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 14:48 ]


    Destroy what destroys you.

    Poseidon schreef:
    Geen blond, doe maar bruin. (:


    haha, welke? ;D


    Destroy what destroys you.

    2:Y)


    Ivar Oosterloo.

    dulcetly schreef:
    Blond.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind de kleuren niet echt passen bij de foto's die je hebt geplaatst 8D Zo is die ene niet donkerbruin en de ander niet lichtbruin, maar oké. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Charlatan schreef:
    Ik vind de kleuren niet echt passen bij de foto's die je hebt geplaatst 8D Zo is die ene niet donkerbruin en de ander niet lichtbruin, maar oké. :Y)


    maar als je het met elkaar vergelijkt... :Y)
    Ik had al tegen iemand anders gezegd dat dat donkerbruin niet donkerder mag, dus dat ik donker, en dat lichtbruine is de lichte versie daarvan. So...


    Destroy what destroys you.

    2:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Donker bruin, vind ik het mooist maar alle kleuren staan wel. Maar gewoon kijken naar wat voor kleur je wenkbrauwen hebben dan weet je het van zelf :p


    Love sheds light one the darkest of times

    2(nerd)


    Shoganai i ne~

    SixxAM schreef:
    Donker bruin, vind ik het mooist maar alle kleuren staan wel. Maar gewoon kijken naar wat voor kleur je wenkbrauwen hebben dan weet je het van zelf :p

    :kuch:donkerbruindus.


    Destroy what destroys you.

    2


    No growth of the heart is ever a waste

    3 (;


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    "Donkerbruin"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    2(nerd)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik vind ze alle drie natuurlijk bij je staan. Normaal kies ik niet gauw voor blond maar ik vind die 1ste toch het mooist. :Y) Met dat zwart vanonder vind ik mooi. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    Ik vind ze alle drie natuurlijk bij je staan. Normaal kies ik niet gauw voor blond maar ik vind die 1ste toch het mooist. :Y) Met dat zwart vanonder vind ik mooi. ^^


    Haha, bedankt! ;D
    Als ik het weer blond doe houd ik die bruine rand eronder (:


    Destroy what destroys you.